  • Data: 2010-07-25 11:24:14
    Temat: Re: Telefon DualSIM
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jul 2010 21:33:35 +0200, Przemek wrote:
    >Budzik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    >No i w tym problejm.
    >Póbowałes np. kiedyś podłączyć na raz dwa telefony do zestawu
    >głosnomówiącego?

    Ale w czym problem ? To operator jeszcze zarobi na drugim zestawie.
    No chyba ze przy dualsimie nie zarobi, i to jest problem :-)

    Tak czy inaczej - posiadanie dwoch telefonow staje sie coraz czestsze,
    i coraz wiecej klientow ma klopot z noszeniem obu czy wiecej.
    Jak widac odpowiedz rynku w tym temacie jest raczej kiepska.

    Operatorzy moga sie obawiac ze klienci biznesowi nie kupia takich
    modeli, bo po co maja przeplacac zeby pracownikom bylo dobrze.
    Moga sie obawiac jakiejs wojny cenowej jak pracownicy sami sobie kupia
    takie telefony i szefom powiedza zeby sie nie pchali w oferty
    z "wypasiona nokia za zlotowke", bo i tak bedzie lezec w szufladzie.
    A moze po prostu wiecej zarobia jak namowia klienta do przejscia do
    ich sieci, a potem bezplatnego przekierowania rozmow na aparat
    pracodawcy.

    Bo bezposredniego zagrozenia takim telefonem dla operatora nie widze

    A moze po prostu parcie na rynku jest minimalne, bo wiekszosc uzywa
    tylko telefonu sluzbowego, albo juz wiedza ze lepiej miec zawsze w
    kieszeni dwa telefony niz jeden rozladowany akurat wtedy gdy
    najbardziej potrzebny :-)

    J.