  • 1. Data: 2008-01-31 19:36:20
    Temat: Tele2 - faktycznie diabeł wcielony?
    Od: rafal <m...@p...do.sygnaturki>

    Witam...

    Planuję zmianę operatora... no i szperając po necie przeczytałem ofertę
    Tele2... Telefon i internet 1Mb za 89 zł... wygląda nieźle... ale na wielu
    forach ludzie nie zostawiają suchej nitki na T2... zadzwoniłem do nich... o
    każdy punkt zapytałem konsultanta... potwierdził, że wszystko tak jak w
    promocji...
    Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w chamski
    sposób?

    Z góry dziękuję!!

    r.
    --
    Dobre rady zawsze w cenie ;-)
    rafgar(małpa)wp.pl

  • 2. Data: 2008-01-31 21:36:38
    Temat: Re: Tele2 - faktycznie diabeł wcielony?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    rafal pisze:
> [...]
    > promocji...
    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w chamski

    przeczytaj przed podpisaniem dobrze umowe i ze zrozumieniem

    z tego co pamietam mieli zakrecony system kar umownych.

    D.

  • 3. Data: 2008-01-31 22:56:32
    Od: "pk" <p...@p...pk>

    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie???

    Kolega czeka juz prawie 3 miesiace na modem od nich, wyslal juz 3 skargi i
    nadal cisza, ja od miesiaca mam Netie, 30 dni czekania- tak jak mowili,
    300zł do ręki, no i wielki plus w porownaniu z neostrada, bo dziala na
    abonamencie socjalnym.

    pozdrawiam

    --
    pk

  • 4. Data: 2008-02-03 11:54:53
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba rafal napisała na pl.internet.polip:

    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w
    > chamski sposób?

    W dużym skrócie. Zamówiłem u nich neta, wysłali kuriera, który się ze
    mną w ogóle nie skontaktował. Faktycznie, udało mi się potem dorwać nr
    listu przewozowego. Złożyłem reklamację, nie przyjęli. Złożyłem drugą,
    przyjęli. Po miesiącu gdy kuriera nie było, dzwonię, a tam się okazuje,
    że oni nic o reklamacji nie wiedzą. Za tydzień dzwoni babka z działu
    marketingu, czy kurier dotarł ;)

    Mam teraz multimo, czekałem tydzień.
    Marcin Kocur

  • 5. Data: 2008-02-03 21:18:46
    Od: "mIrO" <miro@spamowi_mowie_nie.pl>

    Użytkownik "rafal" napisał w wiadomości...
    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w chamski
    > sposób?

    Tak. Brat czekal miesiac na kuriera z umowa, w umowie na pisali 1Mbps
    zamiast 2Mbps, pozniej miesiac z hakiem na kuriera z modemem.
    Nastepnie kolejne 3 tygodnie na zalaczenie uslugi na linii, po czym okazalo
    sie, ze w tej lokalizacji jest to niemozliwe! - w Mikolowie.
    A po tym, to chlopaki z tele2 przyslali faktury na usluge na dwa minione
    miesiace ;)

    Ogolnie - nie polecam :)

    --
    Pzdr,
    mIrO

  • 6. Data: 2008-02-06 19:06:54
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    rafal napisał(a):
    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w chamski
    > sposób?
    Jak dla mnie ta firma tak przegiela w metodach akwizycji tak, ze temat
    oferty juz kompletnie mnie nie interesuje.
    Do piachu z nimi.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2008-02-10 17:02:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 20:36:20 +0100, rafal napisał(a):

    > Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w
    > chamski sposób?

    Ja wprawdzie osobiście kontaktu z nimi nie miałem i obym nigdy nie musiał
    tego zmianiać. Jednak z tego co opowiadali mi znajomi co przeżyli przy
    okazji telefonu to raczej bym omijał szerokim i dużym łukiem.

    Xenocide