    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tel z android i fizyczna qwerty - szukam wad
    Date: Sat, 23 Jul 2011 11:58:30 +0200

    W dniu 2011-07-22 23:03, Jacek Midura pisze:

    > Nie wiem, czy uznasz to za wady (mocno subiektywne pojęcie), ale mnie w
    > telefonie Androidowym rozczarowały następujące rzeczy:
    > - brak możliwości nagrywania rozmów,
    > - brak możliwości wyświetlania zegara na wygaszonym ekranie,
    > - brak możliwości automatycznego blokowania ekranu po zamknięciu
    > klawiatury.

    mam tel z androidem (G1) i tablet GalaxyTab,
    wiec wady androida sa mi znane (niestety podzielam Twoje spostrzezenia -
    a tych wad androida jest znacznie wiecej, ale niestety nie ma systemu
    idealnego, a androida jakos zaakceptowalem i byc moze z czasem czesc wad
    zostanie w nim wyeliminowana lub pojawia sie odpowiednie programy to
    rozwiazujace).
    Brak zegara na wygaszaczu mi mniej przeszkadza bo zegarek mam zawsze na
    rece, wiec nie mam odruchu sprawdzania , ktora godzina na komorce)

    > Z tego co się orientowałem, trzecie ograniczenie chyba jest do obejścia
    > na niektórych telefonach, dwa pierwsze raczej dotyczą wszystkich modeli
    > z Androidem (przynajmniej nie znalazłem na nie rozwiązania - jeśli jest
    > to proszę o podzielenie się nim).
    >

    > Co do konkretnie Milestone 2, dorwij go gdzieś i przetestuj rozsuwanie i
    > zsuwanie klawiatury. Nie ma "wspomagania", które jest w zdecydowanej
    > większość telefonów. Musisz sam sprawdzić, czy ci to odpowiada.

    mialem Milestone2 w rece - w/w cecha rozsuwania klawiatury jakos nie
    wzbudzila moich zastrzezen.
    W DesireZ tez bardzo dziwnie otwiera sie kawiatura na tych ramiaczkach
    unoszacych ekran.
    Najbardziej podoba mi sie to co jest w G1 (no i klawiatura jest 5-cio
    rzedowa miast 4-ro jak w wiekszosci klawiatur sprzetowych qwerty) - no
    ale co telefon to inne rozwiazania.

    --
    pozdr
    Adam (AL)