  • 41. Data: 2013-04-05 15:22:48
    Temat: Re: Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kakmar nabazgrał(a):

    > Kilka osób tutaj, starało Ci się coś wyjaśnić, zmarnowały tylko swój czas,
    > bo Ty nie chcesz się nauczyć, Ty chcesz narzekać.

    Chyba trzeba użyć KF-a bo powoli czytać się tego nie daje ... wygląda na to
    że dziecko dostało tel i zamiast siedzieć grzecznie na lekcjach marudzi jaki
    to zły ten android bo mu kieszonkowe na pół roku zjadło.

  • 42. Data: 2013-04-05 16:48:17
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Właśnie, takich godzących się na to by być ubezwłasnowolnionym przez
    > swój własny telefon należałoby izolować od zdrowego społeczeństwa. A
    > tych co to sobie jeszcze chwalą i innym maja za złe że nie podoba im sie
    > telefon samodzielnie pożerający ich kasę to normalnie poddać
    > elektrowstrząsom..

    10 / 10 :D

  • 43. Data: 2013-04-05 22:41:19
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Marcin", dnia 02-04-2013 o godzinie 22:48:43 w wiadomości
    <news:515b442c$0$26695$65785112@news.neostrada.pl> napisał/a:

    > Witam
    >
    > Dotychczasowy dotykowiec z Androidem odmowil dalszej wspolpracy i trzeba
    > wybrac cos nowego.
    > Wymyslilem wymagania dla nowego nabytku:
    > cena ok. 1000 PLN za nowy w sklepie (nie w komisie ze zbrandowym softem)
    > wyswietlacz 4" lub wiecej
    > dioda powiadomien o nieprzeczytanych sms/mailach.
    > radio FM
    > Android 4.2
    > Bateria wytrzymujaca co najmniej 1 dzien "bawienia sie" i 2 dni gdy
    > telefon dziala jako nie smartfon, z wylaczona transmisja danych.

    W tej kwocie, a nawet poniżej niej jedyny sensowny wybór to LG L9.
    Od strony sprzętowej jest tam procesor dwurdzeniowy domyślnie taktowany
    1 GHZ (można kręcić), RAM 1024 MB, grafika (jest to Tegra) ale daje radę
    z najnowszymi grami, ekran 4.7", GPS z Glonass, NFC i parę innych
    pierdół.
    Oficjalnie najnowszy Android to JB 4.1, ale dzięki temu, że LG w końcu
    poszło po rozum do głowy i zmieniło podejście do supportu swoich
    telefonów można, dzięki odblokowanemu Bootloaderowi i ogólnie dostępnym
    źródłom zainstalować utworzone na bazie JB 4.2.x CM 10, Pacmana itp.

    L9 nie ma typowej diody powiadomień, ale po zainstalowaniu tego:
    http://forum.android.com.pl/f764/led-touch-button-no
    tification-wymagany-root-242031/index6.html
    po otrzymaniu wiadomości, nieodebraniu połączenia migają przyciski
    dotykowe.

    Ogólnie mówiąc poczytaj to forum: http://forum.android.com.pl/f761/
    a wyrobisz sobie zdanie na temat tego telefonu.
    Od siebie dodam, że mam podobne jak Ty preferencje używania telefonu i
    jak dla mnie LG L9 (używam go od 11.2012) jest jednym z najlepszych w
    tym przedziale cenowym.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 44. Data: 2013-04-05 22:42:18
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

> [...]

    W tej kwocie, a nawet poniżej niej jedyny sensowny wybór to LG L9.
    Od strony sprzętowej jest tam procesor dwurdzeniowy domyślnie taktowany
    1 GHZ (można kręcić), RAM 1024 MB, grafika (nie jest to co prawda Tegra)

  • 45. Data: 2013-04-05 23:03:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Tomek C napisał:

> [...]
    > telefonów można, dzięki odblokowanemu Bootloaderowi i ogólnie dostępnym
    > źródłom zainstalować utworzone na bazie JB 4.2.x CM 10, Pacmana itp.

    Podepne sie od drugiej strony, ten sam przedział, ale jak najmniejszy
    telefon. Jak najwęższy. Po prostu mini :) Ten LG L9 to strasznie
    wielgachna paletka.

  • 46. Data: 2013-04-05 23:54:05
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Mr. Misio", dnia 05-04-2013 o godzinie 23:03:34 w wiadomości
    <news:kjne6j$rvj$1@node2.news.atman.pl> napisał/a:

    > Podepne sie od drugiej strony, ten sam przedział, ale jak najmniejszy
    > telefon. Jak najwęższy. Po prostu mini :) Ten LG L9 to strasznie
    > wielgachna paletka.

    Galaxy SIII mini?. Według http://www.mgsm.pl/ jest mniejszy a ma podobne
    parametry. Osobiście nie miałem go w rękach więc nie będę wypowiadał się
    w szczegółach.

  • 47. Data: 2013-04-07 13:29:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-04-05 23:03, Mr. Misio pisze:

    > Podepne sie od drugiej strony, ten sam przedział, ale jak najmniejszy
    > telefon. Jak najwęższy. Po prostu mini :) Ten LG L9 to strasznie
    > wielgachna paletka.

    LG L7.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 48. Data: 2013-04-11 10:10:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-05 14:22, kakmar pisze:

    > Używam(łem) Androida od wersji 1.5, do 4~4.1, na różnych sprzętach.
    > Obecnie mam 5 urządzeń z A w domu, długo mam czekać?

    Aż i sam tego doświadczysz. Ja kupiłem ponad rok temu tablet z Andkiem
    na pokładzie, i zero z nim problemów, jak zegarek dobrej firmy. No to po
    dłuższym zastanawianiu między Nokia 620 a Alcatel 993d, wybrałem ten
    drugi, z Andkiem 4.04 na pokładzie.. i same problemy. Sam telefon jest
    super, ale system względem tego z tabletu (Android 2.2) jakby kilka klas
    w dół. Tak więc i Ty się kiedyś doczekasz.

    > To może powinieneś sobie taki sprawić? Ale uważaj na dedykowane przyciski
    > do uruchomienia przeglądarki WAP i Sim App, które też generują koszty na
    > niezorientowanych.

    W żadnym bezsystemowcu niestety nie można doinstalować pozycjonera.

    > Ty z kolegą.

    > Zapewniam Cię że zwracam, dlatego mnie nie zaskakuje swoim działaniem.

    No śmiało - recepta na podkradnie kasy z konta wbrew woli użytkownika,
    chodzi oczywiście żeby nie odbyło sie to kosztem funkcjonalności.

    > Nie ma takiej opcji.

    Na Twitterze? ;-)

    > Kilka osób tutaj, starało Ci się coś wyjaśnić, zmarnowały tylko swój czas,
    > bo Ty nie chcesz się nauczyć, Ty chcesz narzekać.
    >
    > Co zrobisz jak kiedyś dostaniesz SMS o treści:
    > Twoje urzadzenie wlasnie rozpoczelo korzystanie z transmisji danych za 30
    > zl/MB z VAT, rozliczanej co 100 KB.
    >
    > ?

    Tak, i bardzo im jestem wdzięczny za okazana pomoc. W kilku sprawach
    naprawdę udało się dzięki Nim rozwiązać problem.

    Oczywiście zaraz wyłączam urządzenie. I tak szczerze powiem - na dzień
    dzisiejszy - włączam kompa, loguje się na p.m.t.g i pytam o rozwiązanie
    użytkowników. W sumie także po to ktoś stworzył tą grupę.

  • 49. Data: 2013-05-20 08:13:40
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 23:51:43 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > http://komorkomania.pl/2013/03/31/smartfon-do-1000-z
    l-jaki-wybrac-cz-1

    Mieszkam w okolicy ze słabym zasięgiem...
    Jak porównać te telefony pod względem możliwości wykonywania połączeń w tych
    warunkach?