    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Feb 2014 17:12:35 -0800 (PST)
    Subject: Re: Technilogia Stealth i iskra
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 01:38:45 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Kogutek wiesz czym się różnimy? Tobie się coś wydaje, a ja bawiłem się
    >
    > tym gównem kilkaset godzin już. Przypomnę, mam sprawną zalegalizowaną
    >
    > jeszcze Iskrę-1 na własność. Pomijam to, że Policjanci to w większości
    >
    > ignoranci i w dupie mają prawa fizyki i zasadę działania radaru. Ważny
    >
    > jest tylko wynik. Aby zmierzyć długość ołówka należy mieć jakieś
    >
    > podstawy, chociażby należy wiedzieć, że liniał musi leżeć dokładnie
    >
    > równolegle do ołówka. Pomiar prędkości radarem iskra-1 to nie "pstryk i
    >
    > jest wynik", tylko aby był w 100% poprawny trzeba spełnić szereg

> [...]

    W dalszym ciągu twierdzę że pojedynczy sukces bije Ci na dekiel. Nie chcę być
    wizjonerem ale jak znam życie to Cie upierdolą zgodnie z przepisami. Trafią taki
    moment. Wcale Cie nie muszą za prędkość przeczołgać. Złapią na byle gównie i skończy
    się pouczeniem po trzydzieści minut trwającej kontroli. I co im zrobisz?