-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!209.197.12.246.MIS
MATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: to <t...@i...pl>
Subject: Re: Technika jazdy samochodem osobowym
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1hhx35wm9im4u.aiskbwx9g9zh$.dlg@40tude.net>
<4f0f63c3$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<uhptds94qp8i$.8mj0h3vyx91j.dlg@40tude.net>
<4f105054$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<ddbq5evvzq4f$.1668wdg4kl5rm$.dlg@40tude.net>
<4f106cbe$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
<1hcibs52qd4et.12se1cavd25h0$.dlg@40tude.net>
<4f109092$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4f10974e$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<1lsz54tyftpzu$.1d9i4ydroxwzw$.dlg@40tude.net>
<cgmqgd8cqn4y.1oqlcgtzebjfp$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 13 Jan 2012 23:23:10 GMT
Lines: 21
Message-ID: <4f10bcde$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1326496990 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1275 80.52.166.102:45684
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426510
[ ukryj nagłówki ]begin Tomasz Pyra
> A nie że dno tłoka dostaje strzały temperatury z komory spalania, a od
> spodu tłok zimny, olej -10C, różnice emperaturowe w silniku i
> towarzyszące temu siły ogromne i jeszcze UE każe to obciążać.
Aż się przestraszyłem jak napisałeś o tych strzałach. W której sekundzie
je słychać?
> Spokojnie wystarczy choćby minuta pracy silnika żeby już było dużo
> lepiej.
Kilkadziesiąt sekund przed ruszeniem jest naturalne, wtedy zapina się
pasy i tak dalej, a pompa zdąży rozprowadzić olej po silniku. Szkodliwość
pałowania silnika na zimno wynika głównie z tego, że silnik jest pasowany
dla temperatury roboczej i na zimno ma duże luzy co sprzyja zrywaniu
filmu olejowego pod obciążeniem. Delikatna jazda mu nie zaszkodzi.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.12 00:44 Kris_Poland
- 14.01.12 00:59 Tomasz Pyra
- 14.01.12 01:51 Maciek
- 14.01.12 10:57 J.F.
- 14.01.12 10:55 P.B.
- 14.01.12 11:04 Qlfon
- 14.01.12 11:22 Maciek
- 14.01.12 11:24 Maciek
- 14.01.12 15:31 jerzu
- 14.01.12 15:34 Cavallino
- 14.01.12 16:59 AZ
- 14.01.12 21:32 Kris_Poland
- 14.01.12 21:41 Artur Maśląg
- 15.01.12 00:05 to
- 15.01.12 15:22 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=