  • Data: 2011-06-29 13:59:26
    Temat: Re: Te nieszczęsne wideorejestratory w samochodach
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-29 13:08, DoQ pisze:

    > O masz, znalazł się sprawiedliwy wujaszek. Następny co będzie narzucał
    > innym co wolno pisać a czego nie wolno.

    Gdzie cos takiego napisalem? Po prostu nie zgadzam się z Twoja ocena
    sytuacji, i nie ja pierwszy napisalem, ze głupio piszesz.

    > Jakoś nie przeszkadza Ci
    > przedstawianie kierowcy Xsary (winnego) w roli chuja i bandyty, a o to
    > głównie autorowi filmu chodziło.

    Tego tez nigdzie nie napisalem, w zadnym poscie nie bronie zadnej ze
    stron, raczej wspolczuje obydwu. A o co autorowi filmu chodzilo to tylko
    on wie. Nie widze jednakze nigdzie jego wypowiedzi, wiec zastanawiam sie
    skad Ty mozesz to wiedziec.

    > Dzięki temu że facet opublikował to
    > zdarzenie, możemy sobie tutaj teoretyzować. Nie ma obowiązku czytania i
    > brania udziału w dyskusji.

    Oczywiscie. Tylko jak komus zarzuca sie pisanie glupot, to warto
    najpierw sie zreflektowac nad wlasnymi wypowiedziami.
    Co do obowiazku: obowiazku nie ma, ale od tego jest grupa dyskusyjna,
    zeby dyskutowac :)

    venioo