  • Data: 2011-06-29 17:24:35
    Temat: Re: Te nieszcz?sne wideorejestratory w samochodach
    Od: "m0rszczuk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > własnego doświadczenia (15 lat za kierownicą, kilkaset tyś km, może już

    Nie neguje Twego doświadczenia i nie oceniam tego co zrobiłaś. Sama miałam
    podobne przypadki i dlatego robie dwie rzeczy, które w tej sytuacji by
    pewnie pomogły:

    1. Gdy widzę osobówkę za ciężkim, zaczynam podejżewać że lada momen się
    zbierze i nie ufam, zwłaszcza gdy zachowuje się jak kapelusz i jedzie tuż za
    nim, nie zostawiając miejsca na rozpędzenie/widoczność. Ręka wędruje na
    klakson i czeka.

    2. Wyprzedzając obsewuję odlegołość osbo przedniego koła od białej linii.
    Moim zdaniem jest to najlepszy wskaźnik zamiarów i błatwo zauważyć kiedy
    zajeższa pas. Zauważ że obserwacje tegoż pozwoliła by Ci pewnie dużo
    wcześniej zatrąbić. I jeszcze raz powtarzam że nie jest to krytyka że
    zareagowałeś za późno. Raczej WUJ DOBRA RADA. To kilka razy mnie uratowało.
    Cieszę się że miałas łagodny rów a nie ścianę betonową

    Marianna