  • Data: 2015-06-28 17:35:07
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-27 o 12:20, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Honor, o którym ja piszę, jest bez cudzysłowów.
    > A ile kosztuje? Zapytajmy tych, co swoich rodziców do burdelu by
    > sprzedali, za 1.50 PLN brakujące do piwa.
    > Tych, co biednemu zajebią ostatnią kromkę chleba... itd.
    > Będziemy blisko odpowiedzi na pytanie.
    > Dość podsumować, że dla jednych honor jest jedną z wartości nadrzędnych,
    > a dla innych mniej wart, niż zużyta srajtaśma.
    Dałem tu już linka do plskiego wynalazcy w ogóle u nas nieznanego, Jana
    Szczepanika, działał na początku XX w, wynalazł tkaninę kuloodporną
    która uratowała następcę tronu Hiszpańskiego, zrobił też kamizelkę którą
    zamówił car Mikołaj II który był tak z niej zadowolony że chciał
    wynagrodzić go orderem, ale Szczepanik ze względów patriotycznych go nie
    przyjął. Miał honor.

    --
    Pozdr

    Janusz_K