  • 1. Data: 2011-09-17 08:55:23
    Temat: Tapicer (wkładka żelowa) w Wawie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,
    nabyłem drogą kupna zmodyfikowaną kanapę do swojego T.Apacza, (używana,
    ale jak nowa) która sporo poprawiła komfort jazdy na dłuższych odcinkach
    (obniżana, profilowana pod kręgosłup i takie tam bajery...) ;) Chcę
    jednak dołożyć wkładkę żelową, bo po rozmowach a innymi użytkownikami
    ponoć na dalekie trasy nie ma sobie równych...

    Czytałem, że można kupić rowerowe wkładki żelowe, ale nie znalazłem
    odpowiedniego wymiaru (swoją droga nawet nie wiem ile tego powinno
    być...) ;) zresztą samemu nie chcę się w to bawić, bo jeszcze zniszczę
    obicie...

    Teraz pytanie czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie/najbliższych okolicach
    (wysyłka nie wchodzi w grę) można znaleźć tapicera, który hmm...
    wprowadzi wkładkę żelową (ja nie mam) i zrobi to z głową bez nabijania w
    butelkę...?

    Uderzałem do Wersona, ale stwierdzili hmm..., że "zajmują się tylko
    profesjonalną tapicerką"... :(

    Pomożecie...? POMOŻEMY!! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-09-17 11:21:28
    Temat: Re: Tapicer (wkładka żelowa) w Wawie...?
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-17 10:55, falco pisze:
    > Pomożecie...? POMOŻEMY!! ;)

    Cześć,
    Moj ojciec oraz wujek maja zakład tapicerski(od jakiś 50 - wcześniej
    prowadził go dziadek), ale... w Siedlcach.
    we wszystkich swoich bajkach zmieniali mi obszycie, ludzie tez do nich
    przyjeżdżają. Jak bedziesz wiedział co i jak chcesz zrobić to na pewno
    "będzie Pan zadowolony" :)
    Jesli potrzebujesz kontaktu to wal na priv to podeślę numer.

    --
    _______
    Songoku

  • 3. Data: 2011-09-17 13:37:08
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    > Pomożecie...? POMOŻEMY!! ;)

    Sprobuj tutaj. Ja robilem siedzenie w swojej co prawda Toyocie a nie w
    moto, ale sa solidni i terminowi.

    http://www.tapicer.waw.pl/samochodowe.php

    Pzdr,
    PIT

  • 4. Data: 2011-09-17 14:46:05
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dzięki za szybki i konkretny odzew!
    Poszło zapytanie na PW oraz do wskazanego tapicera.

    Dotyczy kanapy z poniższej fotki:

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/TA
    pacz06#5653253043539935826

    Czekam na odpowiedź i dziękuję!

    P.S. Jeśli ktoś ma jeszcze inne sprawdzone namiary, to oczywiście
    chętnie skorzystam... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2011-09-19 09:34:52
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Czytałem, że można kupić rowerowe wkładki żelowe, ale nie znalazłem
    > odpowiedniego wymiaru (swoją droga nawet nie wiem ile tego powinno
    > być...) ;)

    rozmiar żelu na pewno znajdziesz w sklepach z artykułami jeździeckimi.

    grzech
    pegi

  • 6. Data: 2011-10-03 21:04:44
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wkładkę żelową (ja nie mam) i zrobi to z głową bez nabijania w butelkę...?
    ****************
    Witam!
    Ja na twoim miejscu nie upierał bym się aż tak przy tych wkładkach
    żelowych... Trochę przereklamowane.
    Wiem z praktyki! ;o)
    Można uzyskać bardzo podobny efekt wstawiając między dwie ścisłe pianki -
    powiedzmy nr 35 grubość 10mm,
    piankę lużniejszą... Prucz tego tapicerka w miejscu wkładki żelowej kiepsko
    się układa, chyba że jest luźna
    jak w przypadku siodła do jazdy konnej z nakładką żelową...
    Pozdrawiam!
    Chris...
    --
    -=Chris45=-
    c...@o...pl

    W-wa Bielany
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.19810504026
    2513.47713.100001890563244

  • 7. Data: 2011-10-04 12:50:13
    Od: grzech <z...@g...com>

    > jak w przypadku siodła do jazdy konnej z nakładką żelową...

    uściślijmy, do jazdy konnej to jest podkładka żelowa a nie nakładka!
    koń-czaprak-podkładka-sidło - tam służy koniu - odwrotnie niż w
    motocyklu :)

    grzech
    pegi

  • 8. Data: 2011-10-04 19:56:45
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
> [...]

    uściślijmy, do jazdy konnej to jest podkładka żelowa a nie nakładka!
    koń-czaprak-podkładka-sidło - tam służy koniu - odwrotnie niż w

    ============
    Powiedzmy że ja już (uściśliłem) i w dalszym ciągu mówię o nakładce na
    siodło dla jeźdźca pod tyłek.
    A z koniem to insza sprawa - i tu masz rację, choć nie do końca w kolejności
    ;o)))
    Koń-podkładka-czaprak-siodło! Bo jeśli koń obtarty lub odbite nerki to nic
    to nie da jak
    wsadzisz to między czaprak a siodło... ;o))
    Są też nakładki żelowe na siodło które podczas rajdu zimowego w
    ekstremalnych warunkach grzeją tyłek jeźdżca!
    Dzisiejsza technika nie zna granic, ale nie będę się rozwlekał nad tym
    tematem bo to nie ta grupa! ;o))
    Od wielu lat zajmuję się trenowaniem koni, a z zamiłowania, rymarstwem i
    tapicerką moto, dlatego postanowiłem
    doradzić temu koledze w pełni odpowiadając za to co piszę ;o)))

    Pozdrawiam!
    --
    -=Chris45=-
    c...@o...pl

    Moto-Tap. W-wa Bielany

  • 9. Data: 2011-10-05 12:11:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-09-17 10:55:23 +0200, falco <m...@w...pl> said:

> [...]
    > ;) Chcę jednak dołożyć wkładkę żelową, bo po rozmowach a innymi
    > użytkownikami ponoć na dalekie trasy nie ma sobie równych...

    Ja to bym Ci radził najpierw rozpoznać to siodło bojem (czytaj: długą
    trasą), bo raz, że może się okazać iż dłubanie jest zbędne lub też, że
    warto conieco w tym siodle jeszcze zmienić, aby lepiej pasowało do dupy
    Twojej/plecaka.

    de Fresz

  • 10. Data: 2011-10-06 11:23:56
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Od wielu lat zajmuję się trenowaniem koni, a z zamiłowania, rymarstwem i
    > tapicerką moto, dlatego postanowiłem
    > doradzić temu koledze w pełni odpowiadając za to co piszę ;o)))

    Trenujesz od wielu lat konie i nie wiesz, że poobcierane i z odbitymi
    nerkami się leczy a nie siodła?
    Może je obcierasz bo nie umiesz ubrać?
    Zapisz sobie: koń-czaprak-podkładka!!!:)

    grzech
    pegi