  • Data: 2011-04-10 11:23:37
    Temat: Re: Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma znaczenia.
    > Paliwo dowożone jest często cysterną zarówno dla Lukoil jak i Shell.
    > Od czasu, gdy Gazeta Wyborcza kilka lat temu wydrukowała listę,
    > rzekomo sprawdzonych stacji - ludzie ogłupieli i myślą, że to samo paliwo
    > jest w jednych stacjach lepsze, a w innych gorsze.
    > Może się zdarzyć, że w starszych zbiornikach jest jakiś zapas rdzy,
    > ale to nie ma praktycznie żadnego znaczenia.
    > Od zbiornika do wlewu są filtry.
    > Od wlewu samochodu do wtrysków są również 2 filtry.
    > W każdym zbiorniku samochodu jest osad bez względu na jakość wlewanego
> [...]
    Aż się nie chce wierzyć jakie Ty pierdolisz głupoty.

    1. Jak nie ma znaczenia, jak ma znaczenie. Rafineria ma zupełnie inne
    paliwo i Petrochemia Płock ma inne paliwa.
    2. Nie wiem skąd rosyjski łukoil bierze paliwo, bo interesowali się
    rafinerią a dobrej opinii o rafinerii gdańskiej nie usłyszałem nigdy.
    3. Ma znaczenie z jakiej stacji tankujemy TO SAMO PALIWO, bo na jednej
    stacji jest większy obrót a na drugiej stacji jest mniejszy obrót.
    Paliwo, które dłużej jest w zbiorniku jest gorszej jakości, logika! Więc
    lepiej tankować tam, gdzie jest ciągła wymiana.
    4. O jakiej Ty rdzy piszesz, jak myślisz że zbiorniki są stalowe, to
    jesteś w błędzie.
    5. Od zbiornika do wlewu nie ma żadnych filtrów. Jest tylko jeden filtr
    na pompie.
    6. Nie porównuj silnika od kosiarki to zaawansowanego układu paliwowego
    w obecnych silnikach wysokoprężnych, bo to tylko świadczy o Twoim
    ignorancji i braku wiedzy.

    pozdro