  • Data: 2011-04-09 21:28:52
    Temat: Re: Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 09 Apr 2011 16:04:01 +0200, ...:::Tomek:::... wrote:
    >paliwo drożeje w oczach, więc pomyślałem, że może warto zacząć tankować
    >na stacjach tańszych niż dotychczas :-) Tankujecie może swoje diesle
    >(najlepiej te nowsze modele, z bardziej wrażliwymi na jakość paliwa
    >silnikami) na stacjach takich jak Bliska i Lukoil? Jak wrażenia?

    Bliska to przeciez Orlen.
    Ja tam tankowalem na Auchan gaz a teraz ON jak jest okazja - powodow
    do narzekan nie bylo, ale moj diesel starszy. Tyle ze wychodze z
    zalozenia ze przy tej ilosci klientow to by chyba szybko wyszlo gdyby
    mieli zauwazalnie gorsze paliwo.

    Lukoil mi nie po drodze, rzadko korzystam, za to czesto z Pieprzyka,
    ale to juz w trasie

    J.