  • 1. Data: 2024-10-07 12:57:10
    Temat: Re: Taniocha!!!
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2024 11:59:35 +0200 (GMT+02:00), Eneuel napisał(a):

    > Wreszcie coś taniego! ;)
    > __---------__---------__---------__---------__------
    ---
    > Właśnie udało mi się znaleźć ten świetny produkt na platformie
    > AliExpress, zobacz!
    > 81,27zł | Oryginalny smartfon Pooc F6 Pro wersja globalna 16 GB +
    > 1 TB 4G/5G Dual Sim Xioami telefon komórkowy Android odblokowany
    > telefon komórkowy Celular
    > https://a.aliexpress.com/_EyonSNn
    > __---------__---------__---------__---------__------
    ---

    Czytałwś opinie? Że wysyłają gówniane etui a nie telefon?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2024-10-07 14:25:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 12:57, Adam pisze:
> [...]

    Nie wydaje mi się, żeby ok.300 zł za bezmarkowy wynalazek to było tanio.

    ---
    ---

    > Czytałwś opinie? Że wysyłają gówniane etui a nie telefon?

    Skąd informacja, że wysyłane etui jest gówniane? Ja czytałem opinie
    ludzi zamawiających to etui, i nie wyczytałem, żeby ono było gówniane.

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2024-10-07 15:16:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2024 o 14:25, Akarm pisze:

    > Nie wydaje mi się, żeby ok.300 zł za bezmarkowy wynalazek to było tanio.

    Dokładnie.
    Pytanie czy o to chodziło autorowi.

    >>> __---------__---------__---------__---------__------
    ---

    > Skąd informacja, że wysyłane etui jest gówniane? Ja czytałem opinie
    > ludzi zamawiających to etui, i nie wyczytałem, żeby ono było gówniane.

    A na pewno chodziło o telefon za 300 zł?
    Bo link prowadził do etui za 80, pewnie stąd te nieporozumienia....

  • 4. Data: 2024-10-07 18:15:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 15:16, Cavallino pisze:

    > A na pewno chodziło o telefon za 300 zł?
    > Bo link prowadził do etui za 80, pewnie stąd te nieporozumienia....

    Ta oferta jest dość dobrze opisana - do wyboru są dwa typy telefonu i
    etui w trzech kolorach. A w wieloprzedmiotowych ofertach kupującym
    pokazywana jest najtańsza jako pierwsza. Takie sortowanie "po cenie.

    --
    -
    Akarm

  • 5. Data: 2024-10-07 20:45:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 18:15, Akarm pisze:
    > Ta oferta jest dość dobrze opisana - do wyboru są dwa typy telefonu i
    > etui w trzech kolorach. A w wieloprzedmiotowych ofertach kupującym
    > pokazywana jest najtańsza jako pierwsza. Takie sortowanie "po cenie.

    Ja widzę telefon za 50.39 zł

    I co tu jest dokładnie opisane? ;-)

  • 6. Data: 2024-10-07 22:59:22
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.10.2024 o 12:57, Adam pisze:

    > Czytałwś opinie? Że wysyłają gówniane etui a nie telefon?

    To nie tak. U mnie za 50zł wysyłają etui (zaznaczona opcja CASE)
    https://imgur.com/ZKLHJQc

    A zaznaczona opcja PHONE to 300zł
    https://imgur.com/ij2rWmb
    Łącznie 400zł :)