  • Data: 2009-11-27 19:47:04
    Temat: Re: Tanie zdjęcia A3 - już mam
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hemrgj$9kj$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Hej !
    >
    > Jestem w szoku. Zrobili mi ten kalendarz A3 w 3 dni. Moim zdaniem jakość
    > zdjęć wielkości prawie A3 z plików 200-300KB jest bardzo dobra (może to
    > kwestia tego co na zdjęciach, że nie widać negatywnych skutków kompresji
    > - krajobrazy, architektura). Reasumując jestem bardzo zadowolony, bo w
    > cenie poniżej 5 zł za szt. otrzymałem super wydruki zdjęć formatu prawie
    > A3 (marginesy ok. 1,5cm). Jeszcze jest promocja -15% :
    > http://www.empikfoto.pl/cennik,kalendarze.html
    >
    > EMPI
    > http://www.empi.art.pl

    Ten soft, w którym można przygotować kalendarz nie ma opcji jak imieniny,
    święta itp. Pani miła odpowiedziała, że oni takiej opcji faktycznie nie
    przewidują. Więc średni to kalendarz biorąc pod uwagę mnogość softów do
    własnej produkcji kalendarzy itd.
    Na stronie http://www.kalendasz.pl/demo/ jest z kolei taka opcja, ale ceny
    mają "troszkę inne" :)

    pzdr