    From: b0ni <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tanie zasilacze z allegro
    Date: Fri, 6 Jul 2012 12:27:03 +0000 (UTC)

    Dnia 06.07.2012 Chris <s...@s...net> napisał/a:
    > b0ni nabazgrał(a):

    > Rozumiem że masz z tym doświadczenia a nie tylko fora dyskusuyjne :) bo
    > jak nie to nie powielaj bredni .. :)

    Tak, mam doświadczenie, bo wielokrotnie miałem do czynienia z różnymi
    zasilaczami, rozbierałem je, naprawiałem i nie raz widziałem
    zasilacz, który "pogrzebał" resztę komputera.
    Poza tym wahania napięć w układach przetwornic z wieloma napięciami
    wyjściowymi to dosyć powszechny problem. W tych tanich zasilaczach
    wystarczy trochę "złośliwie" obciążyć sprawny zasilacz, aby zobaczyć
    jak ładnie pływają napięcia na pozostałych wyprowadzeniach.
    Swojego czasu do tanich zasilaczy montowałem transile na wyjściach +5V
    i +12V. Zazwyczaj pomagało, tzn. w razie "draki" padały tylko te
    transile, reszta elektroniki przeżywała ;)

    > To nie bajka :)

    Nie łap mnie za słowa, przecież nie twierdzę, że to "bajka", tylko inny
    problem.