  • Data: 2012-07-06 18:28:27
    Temat: Re: Tanie zasilacze z allegro
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:jt6hik$mel$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem że masz z tym doświadczenia a nie tylko fora dyskusuyjne :) bo
    > jak nie to nie powielaj bredni .. :)

    Trzy komputery miałem takie. Zasilacze Codegen 300W
    Zostawały sprawne kostki pamięci i stacje FDD, w jednym przypadku nic.
    Problem w badziewiastej konstrukcji zasilacza Standby. Wysychał kiepskiej
    jakości kondensator filtrujący napięcie, przez co rosło napięcie zasilające
    kontroler. W pewnym momencie kontroler napięcia diabli brali i leciały
    napięcia na wyjściu w kosmos. Wymiana elementu za 10 groszy w odpowiednim
    momencie ratowała sprzęt za kilka-naście stówek. Ale trzeba było mieć tą
    świadomość.

    Z Modecom / Feel jakie miałem okazję mieć nie było tego problemu. Szary dym
    szedł z za kompa ale widows ładnie startował, widok fajowy :)

    --
    Irokez