  • Data: 2014-12-05 08:17:49
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 05 Dec 2014 00:53:49 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >Wygląda fajnie. Można go kupić trochę taniej czyli za około 420zł. Czy
    >to prawda, że ma niewymienną baterię? Może jestem tradycjonalistą, ale
    >wydaje mi się, że telefon powinien jednak mieć baterię wymienialną w
    >prosty sposób :-)

    Tak jest niewymienialna bateria, znaczy samemu nie wymienisz, ale
    serwis motoroli jest w stanie to zrobić jakby co.
    W sumie ja bym się tą baterią zbytnio nie przejmował, uważam że 2-3
    lata dla telefonu z androidem to max, bo wszystko idzie do przodu,
    podwyższane są parametry, wszystko tak jak kiedyś z komputerami pc się
    działo.
    Myślę że 3 lata bateria spokojnie wytrzyma.
    Co do ceny wiem że część tych teli na aukcjach była/jest z tesco uk,
    cena była niższa ale gwarancji i tak nie ma, choćby sprzedawca się
    zarzekał że tel ma gwarancję.
    Więc chyba lepiej zapłacić te 50zł więcej w sklepie i mieć tą
    gwarancję niż jej nie mieć.