    From: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tanie skanerki negatywów
    Date: Tue, 3 Nov 2009 20:22:35 +0100

    news:ofa94xydqhgr$.dlg@lepper.institute.com...

    > trudno, już zamówiłem, bo cena 80 zł nie jest taka, żeby się zastanawiać.
    > Najwyżej będę knuć, żeby skrócić.

    I tu wietrzę problem z jakością obrazu. Chyba jednak standard 1.8/50 na
    pierścieniach czy mieszku da optycznie dużo lepszą jakość niż cały taki
    diwajs za 80 zł. Przy tej skali odwzorowania może to być decydujące. Tylko,
    jak napisał Paweł W., może być kłopot ze starym kopierem, ja swój kupiłem
    kilka lat temu w komisie fotograficznym, całkiem przypadkiem.
    zdrówka, PW