  • Data: 2010-07-16 22:03:38
    Temat: Re: Tanie rozmowy odbierane w roamingu za granicą...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "M" <m...@w...pl> wrote in message news:i1nadu$85s$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    >
    > Czy jest jakaś oferta w jakiejś sieci który umożliwa tanie odbieranie
    > rozmów w roamingu na terenie europy? Najlepiej jakby były za darmo;)
    > Jeżdżę ciężarówką i trochę sporo mnie kosztują rozmowy przychodzące z
    > kraju... Oferta może być nawet z sieci w innym kraju - byle dało się kupić
    > taką kartę i później ją doładowywać bez większych problemów...

    Najlepsze rozwiazanie to instalacja skype w telefonie.
    Wykupienie jednej lub dwu kart prepayd za granica z dostepnym internetem
    wystarczy.
    Skype jest bardzo lekki jesli chodzi o uzywanie internetu.
    W wiekszosci kart prepayd za granica masz juz jakis limit na internet (np. w
    UK w wiekszosci to 150mb na np. 3 miesiace, uzywajac wylacznie skype, nie
    zuzyjesz nawet 2% tego limitu, w sieci three.co.uk karte dostaniesz za
    darmo, i na terenie UK masz skype za darmo, nie musisz nawet ladowac).
    Uwazam, ze w tym kierunku powinenes isc. Zorientuj sie ile kosztuje uzywanie
    1mb w romaningu poslkich sieci i tez np. niemieckich czy innych.
    Bedzie wowczas kontakt z toba za posrednictwem skype. Jesli w domu jest
    internet, to "dom" nie ponosi zadnych dodatkowych kosztow.
    Naturalnie ma to tez wady, jedna z nich jest to, ze musisz znajdowac sie w
    zasiegu na tyle dobrym, by internet byl bez zanikow.