  • 51. Data: 2011-12-25 22:53:25
    Temat: Re: Tanie polskie OC...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-25 22:01, DoQ pisze:

    > Od przynajmniej roku czy dwóch lat.

    Warta w swoim kalkulatorze ubezpieczeń ma pytanie "czy wystąpiły szkody
    w ostatnich 3 latach". Człowiek, który nigdy wcześniej żadnego
    ubezpieczenia nie miał, odpowiada zgodnie z prawdą, że nie, co daje mu
    60% zniżek.

    To chyba jedyny ubezpieczyciel, który daje takie zniżki "na dzień dobry"
    nawet osobom bez żadnej historii.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2011-12-25 23:18:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 19:19:25 +0100, RadekNet napisał(a):
    > W dniu 25.12.2011 15:59, J.F. pisze:
    > No to na moim kalkulatorze wychodzi mi, ze 2000zl irladzkie jest badzo
    > zblizone do 1986zl polskiego...
    > Moral z tego rowniez taki, ze jak ubezpieczyciel przesyla umowe z
    > automatu to trzeba ja sprawdzic czy nie liczy, ze z automatu ja
    > podpiszemy na kolejny rok...

    No ba, juz towarzysz Lenin mawial ze zaufanie jest dobre, ale kontrola
    lepsza.

    > Czyli prawie 700zl drozej??

    Niby tak, aczkolwiek wolalbym to sprawdzic.

    >A czym sie rozni pelen pakiet w Ire od pelnego pakieru w Pl, procz ceny?

    Przeczytaj sobie.

    >IMO to porownywalne (no, nie porownujemy szybkosci wyplaty ;) ).

    Duzo rzeczy nie porownujemy, ale IMO - nie porownujmy AC z OC i nei
    wyciagajmy pochopnych wnioskow.

    > Ja mowie - jest tansze. Ale nie sporo ;)

    No wiesz - mniej niz polowa, jakies 2.5 raza mniej.
    mozna by rzec ze prawie trzy :-).

    J.

  • 53. Data: 2011-12-25 23:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 13:32:44 +0100, RadekNet napisał(a):
    > I dla tego ja widze takie dwie glowne grupy wyjezdzajacych - jedni zaraz
    > po studiach, najczesciej wstrzelili sie w swoj zawod, drudzy po jakis
    > problemach w Polsce szukajacy odmiany.

    I cala masa mlodych nie widzacych w kraju szansy, a tam "na zmywaku".

    J.

  • 54. Data: 2011-12-26 08:53:42
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-25 21:57, Shrek pisze:

    > Accord 11 lat, zniżki -30%, najtańsza oferta AC+Oc pwyżej 2kPLN.
    >
    > Shrek

    Jakieś złe samochody chyba miewacie Koledzy.
    Samo OC wychodzi mi na tego tylko 200 zł drożej niż na poprzedniego 13
    letniego Golfa 3 1,9 ;)

    Pozdrawiam !

  • 55. Data: 2011-12-26 09:47:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-26 08:53, Cezary Daniluk wrote:

    > Jakieś złe samochody chyba miewacie Koledzy.

    Co rozumiesz pod pojęciem "złe"?

    Shrek

  • 56. Data: 2011-12-26 11:09:16
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie

    ..
    > VW Sharan - 3 lata znizek, pelen pakiet OC+AC, ubezpieczenie znizek,
    > assistance itp itd
    > ~ 2000 zl w Ire
    Za Speedy-ego bez żadnych zniżek za pełen pakiet OC+AC+Assistance+coś tam
    jeszcze płciłem 2000zł. w PL. Po trzech latach miałem 1700zł. Po pięciu latach
    doszedłem do 1400zł.
    A to meganietypowe auto. W dodatku kabrio z miękkim dachem.
    Kwestia podstawowa, jaka suma ubezpieczenia?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 57. Data: 2011-12-26 12:03:20
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-26 09:47, Shrek pisze:

    > Co rozumiesz pod pojęciem "złe"?
    >
    > Shrek

    Złe w mniemaniu ubezpieczyciela ;P

    Pozdrawiam !

  • 58. Data: 2011-12-26 12:21:16
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-26 12:03, Cezary Daniluk wrote:

    > Złe w mniemaniu ubezpieczyciela ;P

    Chętnie poznałbym tą ich logikę.

  • 59. Data: 2011-12-26 12:54:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 12:21:16 +0100, Shrek napisał(a):

    > Chętnie poznałbym tą ich logikę.

    Nie wiem czy sie da - Allianz w OC mial 5 klas, marki byly do nich
    przypisane. Ford i Opel byly np w najtanszej a polonez w najdrozszej.

    Moze tak im ze statystyk (niemieckich ?) wynikalo - ale jakos innych przez
    dlugi czas marka nie interesowala.

    J.

  • 60. Data: 2011-12-26 15:14:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Honda Civic 2004, 1.4 benzyna, OC+AC+Full Assistance za 1100 zl w Liberty.
    > Fakt, warunki AC kiepskie (amortyzacja 45% i zamienniki) ale 1100 zl to
    > jednak nieduzo.

    No nie wiem, ja za pełny pakiet w Alianz, z normalnym AC, za 3 lata
    młodszego od tej Hnody Ceeda żony, zapłaciłem niewiele ponad 1200.