  • 41. Data: 2011-12-25 15:07:19
    Temat: Re: Tanie polskie OC...
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 25.12.2011 14:49, DoQ pisze:

    > Dopiero co pisałeś, że masz zapłacić 2000PLN :)

    Naprawde tak niejasno pisze?

    OK, to jeszcze raz:

    1) 3 lata bezszkodowosci
    VW Sharan 2000zl full AC+OC w Ire (Alianz)
    Renault 19 1500 zl gole OC w Pl (MTU)

    2) ponad 5 lat bezszkodowosci
    VW Sharan 1000 zl full AC+OC w Ire (Alianz)
    Renault 19 700 zl gole OC w Pl (PZU)

    Porownanie na MOJEJ osobie, miejsce zamieszkania i tu i tu wiocha (w Pl
    na Slasku, ale na wsi), rozpoczecie polis w styczniu 2012, staralem sie
    wybrac najtaniej, acz w przypadku AC jakosc byla na pierwszym miejscu.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 42. Data: 2011-12-25 15:39:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 15:07, RadekNet pisze:

    > Porownanie na MOJEJ osobie, miejsce zamieszkania i tu i tu wiocha (w Pl
    > na Slasku, ale na wsi), rozpoczecie polis w styczniu 2012, staralem sie
    > wybrac najtaniej, acz w przypadku AC jakosc byla na pierwszym miejscu.

    No jeśli liczysz wiochę, to w PL też wyjdzie ok 1000PLN - więc różnica
    znikoma.

    --
    Paweł

  • 43. Data: 2011-12-25 15:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 15:07:19 +0100, RadekNet napisał(a):
    > W dniu 25.12.2011 14:49, DoQ pisze:
    > OK, to jeszcze raz:
    > 1) 3 lata bezszkodowosci
    > VW Sharan 2000zl full AC+OC w Ire (Alianz)
    > Renault 19 1500 zl gole OC w Pl (MTU)

    A w allianz.pl za 5 letniego VW marki "Inne" o wartosci 20kzl, z silnikiem
    1.6-1.8, zarejestrowanego np w Strzelinie 57-100 zaplacilbys
    okolo 811zl OC + 1175 AC

    > 2) ponad 5 lat bezszkodowosci
    > VW Sharan 1000 zl full AC+OC w Ire (Alianz)

    695+1007

    Czyli wnioski:
    a) nie porownywac gruszek z bulkami,
    b) OC jest u nas jednak sporo tansze ... chociaz - w tym ostatnim
    przykladzie OC bez AC to juz 772 zl :-)

    Przy czym nie wiem jak to licza, bo ich ostatnia propozycja dla mnie to
    bylo 500zl, a teraz wychodzi 625.

    J.

  • 44. Data: 2011-12-25 16:49:23
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > A 3 tygodnie wypozyczenia auta to ile kosztuja w Irlandii ?

    Dość mało. W Dublinie na marzec sprawdzałem, to przy wynajmie na tydzień
    nowy (lub zbliżony do nowego) VW Polo kosztuje 26zł za dzień. Ford Mondeo,
    VW Passat 37zł za dzień.
    W lipcu na 3 tygodnie da się małe auto za 59zł/dzień, średnie auto typu
    Corolla za 77zł/dzień. To ceny z solidnych wypożyczalni sieciowych, a nie z
    "wypożyczalni u Zenka przy komisie".

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 45. Data: 2011-12-25 17:57:20
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-25 12:16, Shrek pisze:

    > I gdzie zarejestrowany?
    >
    > Shrek.

    DC.
    Moje zniżki na oc -60%, AC - pierwsza od 11 lat polisa.

    Pozdrawiam !

  • 46. Data: 2011-12-25 18:36:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 16:49:23 +0100, =Marcos= napisał(a):
    > Dość mało. W Dublinie na marzec sprawdzałem, to przy wynajmie na tydzień
    > nowy (lub zbliżony do nowego) VW Polo kosztuje 26zł za dzień. Ford Mondeo,
    > VW Passat 37zł za dzień.

    no, przy takich cenach to moze i nie ma ubezpieczyciel na czym oszczedzac
    ... ale z czego te wypozyczalnie zyja ? toz przez 3 lata mozna zarobic
    37kzl i wypada auto sprzedac za pol ceny ?

    > W lipcu na 3 tygodnie da się małe auto za 59zł/dzień, średnie auto typu
    > Corolla za 77zł/dzień. To ceny z solidnych wypożyczalni sieciowych, a nie z
    > "wypożyczalni u Zenka przy komisie".

    no chyba ze z wakacji zyja :-)

    J.

  • 47. Data: 2011-12-25 19:19:25
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 25.12.2011 15:59, J.F. pisze:

    > A w allianz.pl za 5 letniego VW marki "Inne" o wartosci 20kzl, z silnikiem
    > 1.6-1.8, zarejestrowanego np w Strzelinie 57-100 zaplacilbys
    > okolo 811zl OC + 1175 AC

    No to na moim kalkulatorze wychodzi mi, ze 2000zl irladzkie jest badzo
    zblizone do 1986zl polskiego...
    Moral z tego rowniez taki, ze jak ubezpieczyciel przesyla umowe z
    automatu to trzeba ja sprawdzic czy nie liczy, ze z automatu ja
    podpiszemy na kolejny rok...

    > 695+1007

    Czyli prawie 700zl drozej??

    > Czyli wnioski:
    > a) nie porownywac gruszek z bulkami,

    A czym sie rozni pelen pakiet w Ire od pelnego pakieru w Pl, procz ceny?
    IMO to porownywalne (no, nie porownujemy szybkosci wyplaty ;) ).

    > b) OC jest u nas jednak sporo tansze ... chociaz - w tym ostatnim
    > przykladzie OC bez AC to juz 772 zl :-)

    Ja mowie - jest tansze. Ale nie sporo ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 48. Data: 2011-12-25 21:47:00
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-25 13:34, DoQ pisze:
    > Niektóre TU np. Warta dają 60% za 3letnią bezszkodową jazdę.

    Od kiedy? Bo jakos cos kolo kwietnia tego roku nie chcieli mi uznac
    ZADNYCH znizek od innego ubezpieczyciela, mimo >7 lat bezszkodowej jazdy.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 49. Data: 2011-12-25 21:57:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-25 17:57, Cezary Daniluk wrote:

    > DC.
    > Moje zniżki na oc -60%, AC - pierwsza od 11 lat polisa.

    Accord 11 lat, zniżki -30%, najtańsza oferta AC+Oc pwyżej 2kPLN.

    Shrek

  • 50. Data: 2011-12-25 22:01:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 21:47, v...@i...pl pisze:
    > Od kiedy? Bo jakos cos kolo kwietnia tego roku nie chcieli mi uznac
    > ZADNYCH znizek od innego ubezpieczyciela, mimo >7 lat bezszkodowej jazdy.

    Od przynajmniej roku czy dwóch lat.

    --
    Paweł