  • Data: 2013-07-27 15:14:35
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-27 13:35, Helios pisze:

    > są zwolennicy 11 letnich BMW i podobnych a są zwolennicy nowych pand
    > dacii fabii itp
    Jakich 11 letnich - często pełnoletnich wzmocnionych barierkami z
    autobany ;) - byle by miało znaczek i wypolerowany lakier...

    > ja należne do tych drugich i nie jest to kwestia wstydu, jednym z
    > argumentów jest po prostu lubie wsiadać do samochodu pachnącego nowością
    > czego użytkownik 11 letniego samochodu nie uświadczy
    Są "choinki" o zapachu nowego auta - dla chcących ...

    > na zachodzie samochód starszy niż 10 lat to grat bez względu na stan
    > marke typ itd
    Wiem kryzys panie, głęboki kryzys
    "Jem spleśniały ser
    Piję stare wino
    Jeżdżę starszym ode mnie samochodem bez dachu
    I mam córkę starszą od kochanki"
    ;)

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\