  • 61. Data: 2010-12-05 20:28:33
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Ndcqb$JJ9@mike.oldfield.org.pl...

    > Ja o ścierce pisałem.

    Ty jak zwykle nie doczytałeś i znów mnie mieszasz z błotem.
    Przeczytaj dokładniej i zauważ, że ja o "Scierce nie pierdoliłem" tylko o
    Mondeo.
    Napisałem, że "Sierra to auto nie do zajechania", a o drogich częściach była
    mowa o Mondeo, kóre niedopilnowane może stać się skarbonką bez dna.
    Jak zwykle zachowałeś się niegrzecznie wobec mnie i naubliżałeś.
    Ciekawe czy przeprosisz za swoją pomyłkę ?

  • 62. Data: 2010-12-05 20:40:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Plumpi

    > A choćby np. niedopolinujesz na czas aby wymienić silentblocki, które i
    > tak w Mondeo są dość drogie, bo kosztują ok. 80zł/szt. (Delphi) to
    > możesz uszkodzić belkę, za którą płaci się 400-1000zł używki.

    Jaką belkę? Tam jest wielowahacz. Jakieś zasłyszane bzdury powtarzasz.

    > O nowych
    > to już strach myśleć, a co dopiero mówić. Kolejny skutek wytłuczonego
    > tylnego zawieszenia to uszkodzenie łożyska. Niestety tutaj nie da się go
    > wymienić za 20-40zł/szt. tak jak w innych, normalnych samochodach.

    Łożysko za 20 zł w normalnym samochodzie? Ostatnio kupowałem piastę do
    mojego roweru za 200 zł.

    > Niestety elementy zawieszenia i łożyska to są najszybciej zużywające się
    > elementy w samochodach jeżdżących po polskich drogach. Dlatego też
    > Mondeo są takie tanie, bo mało jest chętnych, którzy chcą je kupować
    > jako skarbonki :)

    Bzdury, zawieszenie w Mondeo mk1/mk2 nie jest jakieś specjalnie awaryjne,
    może są auta których zawieszenia są tańsze w naprawie, ale prowadzą się
    znacznie gorzej.

    > W tym roku samemu nawet się napaliłem na Mondeo full wypas w bardzo
    > dobrym stanie za całkiem fajne pieniądze, ale na szczęście zanim
    > podjąłem decyzję o kupnie zasięgnąłem opinii znajomych mechaników.

    Nastepnym razem zapytaj jakiegoś, który zna się na rzeczy.

    --
    ignorance is bliss

  • 63. Data: 2010-12-05 20:41:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Plumpi

    > Ty jak zwykle nie doczytałeś i znów mnie mieszasz z błotem. Przeczytaj
    > dokładniej i zauważ, że ja o "Scierce nie pierdoliłem" tylko o Mondeo.

    Dobrze podsumowałeś swoją wypowiedź. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 64. Data: 2010-12-05 21:19:52
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nastepnym razem zapytaj jakiegoś, który zna się na rzeczy.

    Dlatego też nie zapytam Ciebie :)

  • 65. Data: 2010-12-05 21:40:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Plumpi

    > Dlatego też nie zapytam Ciebie :)

    Tak, pytaj tych swoich "specjalistów" co widzą belki w Mondeo i łożyska
    po 20 zł w normalnych autach.

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2010-12-06 00:27:34
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Tak, pytaj tych swoich "specjalistów" co widzą belki w Mondeo

    Jak widać popier..... ci się belka zawieszenia z belką skrętną, ale tacy
    imbecyle jak ty już tak mają :)
    Zapewne nie wiesz, że cały układ zawieszenia powszechnie nazywany jest
    belką, poniewaz tworzy oddzielny układ mechaniczny, który w całości może być
    odkręcony od podwozia. Dotyczy to zarówno przodu jak i tyłu Mondeo. Przy
    czym przednia belka często nazywana jest sankami, zaś tylna belka po prostu
    belką zawieszenia tylnego.
    http://moto.allegro.pl/ford-mondeo-kombi-mk3-belka-t
    yl-tylne-zawieszenie-i1314667631.html
    http://moto.allegro.pl/ford-mondeo-mk2-kombi-belka-z
    awieszenie-tyl-i1312151454.html
    http://www.ford-esklep.pl/index.php?products=product
    &prod_id=1816&cat_id=84
    http://ford.sklep.pl/pl,product,321333,tuleja,belki,
    zawieszenia,ford,przednia.html?partner=2070
    http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/ford-mondeo-m
    k1-kombi-91r-belka-zawieszenia-tylna-skierniewice_48
    63684.html
    http://www.auto-crew.pl/show_str.php/show_str.php?id
    =65&od=31&grut=&kod=101701&rzb=&leaf=&khkod=020062&n
    =&sta=0&sts=&rootkod=WWWWW
    Jak widać sami idioci dookoła, bo używaja słowa "belka", a tylko ty jedyny
    pier....ny inteligencik się znalazłeś.

    > i łożyska po 20 zł w normalnych autach.

    http://www.rufus.pl/181-daewoo-nexia-oysko-koa-ty.ht
    ml
    Jak widzisz nie 20zł a 15zł i to dość przyzwoitej firmy SKF do Nexii,
    Lanosa, Nubiry, Espero itp.

    Tak więc kolego przestań już się dalej ośmieszać i nie rób z siebie kretyna.

  • 67. Data: 2010-12-06 00:36:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    &sta=0&sts=&rootkod=WWWWW
    Jak widać sami idioci dookoła, bo używaja słowa "belka", a tylko ty jedyny

    Jak widzisz nie 20zł a 15zł do Nexii, Lanosa, Nubiry, Espero itp.

    Tak więc kolego przestań już się dalej ośmieszać i nie rób z siebie kretyna.

  • 68. Data: 2010-12-06 01:22:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Plumpi

    > Jak widać popier..... ci się belka zawieszenia z belką skrętną, ale tacy
    > imbecyle jak ty już tak mają :)
    (...)
    > jedyny pier....ny inteligencik się znalazłeś.

    Obraziłem cię chamie, że się tak odzywasz? Nie starczy kultury do
    normalnej odpowiedzi?

    > http://www.rufus.pl/181-daewoo-nexia-oysko-koa-ty.ht
    ml Jak widzisz nie
    > 20zł a 15zł do Nexii, Lanosa, Nubiry, Espero itp.

    Jeszcze z maluchem porównaj. A co do tej "belki" to żeby TO rozwalić
    trzeba kompletnie olać wymianę elementów eksploatacyjnych w zawieszeniu,
    a nawet wtedy nie jest to wielki problem, bo sam znalazłeś używki po 200
    zł.

    --
    ignorance is bliss

  • 69. Data: 2010-12-06 13:14:06
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *PiteR* w wiadomości news:Xns9E44EB6F0D27Delektronik@localhost.net
    napisał(a):
    > a nie doczytałem że jeździłeś na gazie i nawet mnie nie interesuje co
    > kiedy trzeba wymienić, no i nie pracujesz ze mną w jednym biurze więc
    > nie mogłem Ciebie usłyszeć jak płaczesz po kątach więc już odczep się
    > :)

    Akurat instalacja LPG to nie powód do płaczu Twojego kolegi, prawdopodobnie
    on sam jest problemem. Sprawna instalacja jest praktycznie bezobsługowa,
    niesprawną można naprawić. Ja jeżdze na LPG lub ON ze względów oczywistych,
    rzadko mam auto wyłącznie na benzyne, sądze że mam jakieś porównanie i
    najwięcej o gazie zawsze wiedzą osoby które go nie miały lub tacy co nie
    zadali sobie trudu by mieć sprawną instalacje (założona byle jak nie
    podziała na dłuższą metę).

    Pozdr

  • 70. Data: 2010-12-06 18:11:39
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Obraziłem cię chamie, że się tak odzywasz? Nie starczy kultury do
    > normalnej odpowiedzi?

    Może by i starczyło, gdybyś sam dyskutował w sposób kulturalny i nie
    atakował mnie bezpodstawnie, traktując jak nienormalnego.

    ml Jak widzisz nie

    > Jeszcze z maluchem porównaj.

    Co mam porównać z maluchem: Nexię, Lanosa, Nubirę czy Espero ?
    Chyba żartujesz ?
    Nie ta klasa, nie ta wygoda. Ww Daewoo wbrew ogólnym opiniom są naprawdę
    udanymi samochodami, bardzo tanimi w eksploatacji i stosunkowo
    małoawaryjnymi i bez porównania bezpieczniejszymi od Malucha oraz wielu
    innych aut.
    Co do Malucha to też kiedyś miałem 2 szt. Niestety w jednym z nich i to
    stosunkowo młodym egzemplarzu, na niewielkim garbie asfaltu urwał się koniec
    pióra resora, który trzyma przednie koła. Całe szczęście, że jechałem z
    niewielką prędkością ok. 50-60km/h, kiedy to się stało. Koło zostało
    całkowicie zablokowane, gdyż oparło się na nadkolu. Mało brakowało żebym
    wylądował na ogrodzeniu. Od tego czasu straciłem zaufanie do Maluchów.
    Niestety konstrukcja zawieszenia tego koła wygląda tak, że zwrotnica koła
    trzyma się praktycznie tylko tego resora. Złamanie końcówki tego resora
    mogło się zakończyć całkowitym oderwaniem koła, bo wahacze trzymające górę
    zwrotnicy nie są w stanie utrzymać koła bez resora.

> [...]
    > trzeba kompletnie olać wymianę elementów eksploatacyjnych w zawieszeniu,
    > a nawet wtedy nie jest to wielki problem, bo sam znalazłeś używki po 200

    Tylko, że kupując taką używkę może się okazać, że będzie ona w takim samym,
    a może nawet w dużo gorszym stanie.
    Co jak co, ale nigdy nie kupowałem i nigdy nie kupię używanej części
    zawieszenia. Zbyt mocno cenie sobie swoje życie oraz życie swojej rodziny,
    aby dziadować na elementach, od których tak bardzo zależy bezpieczeństwo na
    drodze - moje oraz innych osób.