-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
Date: Sat, 4 Dec 2010 10:27:42 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 54
Message-ID: <idd1in$c7i$1@news.onet.pl>
References: <idcbpb$maq$1@inews.gazeta.pl> <X...@l...net>
<idcq5k$mah$1@news.onet.pl> <X...@l...net>
<idctd0$vkh$1@news.onet.pl> <X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: 89-72-30-61.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291454871 12530 89.72.30.61 (4 Dec 2010 09:27:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 09:27:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331119
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości
news:Xns9E445EE6E2ACAelektronik@localhost.net...
>> Jak duża jest to styczność ? Posiadasz ? Użytkujesz codziennie ?
>
> Kolega z pracy mnie molestuje żeby ten syf mu naprawiać a mi trudno
> odmówić ze względów dobrych układów w pracy.
Ha ha ha .... dobre sobie.
Kolego, ja zjeździłem Nexią z LPG ponad 230 tys. km.
Gdyby nie fakt, że zaczęła rdzewieć, gdyż nie zrobiłem ani jednej
konserwacji to bym się nie pozbywał tego auta i nadal by była kolejnym autem
w domu, bo byłem z niego naprawdę zadowolony. Chciałbym, żeby wszystkie moje
auta, które miałem, mam i będę miał miały takie problemy jak ta Nexia.
Oddałem to auto do uzytku w rodzinie. Po zrobieniu blacharki, teraz jeździ
nią młody chłopak po budowach. Jedyne co musiał zrobić to wymienić progi i
połatać błotniki. Auto nigdy nie było oszczędzane i przewiozło masę narzedzi
i materiałów na budowy. Oczywiście każda zużyta część była wymieniana w porę
i nigdy nie czekałem, żeby za sprawą jednej zużytej części uszkadazły się
inne.
Auto nadal jeździ i ma się dobrze. Nie ma problemów z odpalaniem nawet w
największe mrozy.
Kupiłem to auto za namową znajomych, którzy także używali Nexii, Lanosów i
Espero. Większość z nich jeszcze do dnia dzisiejszego jeździ tymi
samochodami i poza typowymi sprawami eksploatacyjnymi (klocki, tarcze,
szczęki, amortyzatory, sworznie, poduszki) , które kosztują dosłownie grosze
nie mają żadnych poważnych problemów.
W zakładzie, w którym pracowałem, Daewoo jeździły jako samochody służbowe.
Były to głównie Nubiry i Leganzy kilkanaście sztuk. Tutaj także przez ok. 8
lat użytkowania tych samochodów. Ponieważ znam niektórych kierowców
osobiście, którzy wozili dyrekcję to także znam problemy jakie występowały w
tych samochodach, a były one naprawdę bardzo sporadyczne. Zawsze się
interesowałem jak się sprawują samochody Daewoo, ponieważ podejmując decyzję
o zakupie Daewoo także miałem głowę pełną złych opinii osób, które nigdy nie
miały do czyniania z samochodami tej marki.
Osobiście uważam, że problemy to mogą mieć osoby, które po prostu nie dbają
o samochód, które jeżdżą ze zużytymi elementami, aż coś się nie urwie lub
całkiem nie rozsypie. Dla przykładu żużyty jeden przegub drążka
kierowniczego może spowodować uszkodzenie wielu innych elementów m.in.
sworznia, pozostałych przegubów, amortyzatora czy łożyska Mc Persona.
Zawsze jak tylko odczuwałem najmniejszy luz czy stukanie auto wędrowało do
mechanika i element był natychmiast wymieniany. Mechanik dostawał ode mnie
polecenie, że ma wymienić wszystkie elementy, które choćby rzucają
najmniejszy cień podejrzenia, że są zużyte.
Wszelkie zużyte elementy zawieszenia, które w samochodzie są symetryczne
(tzn. są po jednej i drugie stronie auta), zawsze kazałem mechanikowi
wymieniać po obydwu stronach nawet jak zużyciu uległa część tylko po jednej
stronie.
Niestety większość Polaków jeździ dotąd, aż coś się nie urwie lub nie
rozsypie. Wielokrotnie wsiadając z kimś do czyjegoś samochodu zwracałem ich
włąścicielom uwagę, że mają auto okropnie wytłuczone.
Ot cała prawda na temat awaryjności samochodów.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 11:04 Tomek
- 04.12.10 12:03 Qlfon
- 04.12.10 12:05 Adam Płaszczyca
- 04.12.10 13:00 Wielebny
- 04.12.10 13:05 kml
- 04.12.10 13:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.12.10 13:31 PiteR
- 04.12.10 13:43 PiteR
- 04.12.10 14:00 to
- 04.12.10 13:59 Qlfon
- 04.12.10 14:30 kml
- 04.12.10 14:35 J.F.
- 04.12.10 14:57 kml
- 04.12.10 15:28 Michał
- 04.12.10 15:33 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=