  • Data: 2010-12-04 15:28:45
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak mi chodziło po głowie bardzo tanie auto w eksploatacji
    > bo potrzebowałem takiego żeby ktoś tam tym od czasu do czasu
    > gdzieś podjechał.
    >
    > lista była: lanos, hyundai accent, punto1, astra1

    ..
    > Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?
    > lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm
    > sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

    Zapomniałem zastosowanie auta:

    -Ma jeździć po 300km ze 2x w tygodniu po A4 i S1 + moooooże
    z 30km po mieście. I tak przez 0.5 roku i ma się nie popsuć
    (nie stanąć na trasie).

    -Ma to robić tak szybko jak się da.

    -Kierowca/kierowniczka nie mają pojęcia jak się jeździ autem, poza
    graniem w Need For Speed ;) więc automat i jak najwięcej gwiazdek EURONCAP.

    -Jednak ma być wygodny, lepiej do tego trochę dopłacić.

    -części tanie, prosty w naprawie :)

    -leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele które
    pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :)

    pozdrawiam.