  • 1. Data: 2013-05-01 14:20:58
    Temat: Tanie 1/4 litra - skuter?
    Od: a...@g...com

    Witam.
    Na poczatku z gory przepraszam jesli cos napisze nie tak - dawno nie korzystalem z
    grup a w nowym OE nie potrafie nawet tego skonfigurowac ;)
    Zrobilo sie cieplo, a mnie jak co roku zaczyna nosic, bo kat. A jest od dawna a w
    kolko pieszo albo samochodem(nie swoim). Kupiloby sie jakiegos GSa, CB, ale poza
    zasiegiem, oplaty, to tamto... Nieee. Jeszcze nie teraz.

    To moze cos malego? 125/250cc bo to i malo spali i oplaty niewielkie i zrobic cos
    przy tym samemu tez mozna. 125cc to ciut maaalo a 250cc w motocyklu... albo jakies
    starocie z poprzedniej epoki, albo nowe CBRy i ZXRy po 18000zł.... Grr...

    Pewnego dnia w pracy zaciekawil mnie kolega, ktory przyjechal jakims skuterem
    peugota. Wygladalo to to sensownie, szyba, 125cc, spali ponizej 3l i poleci ponad
    100km/h...

    Nigdy nie myslalem ze to popelnie, ale jak sie nie ma co sie lubi to sie kradnie co
    popadnie. Zaczalem przegladac internet i allegro i chyba znalazlem swoja
    milosc(znaczy, na te noc ;>).

    http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113439,5258
    992,Francja_elegancja_Peugeot_Satelis_250.html

    Ale niestety na allegro sa tylko 3 sztuki tego... Ale 125-tek jest sporo.

    http://otomoto.pl/peugeot-satelis-125-2007r-skuter-s
    tan-b-dobry-M3607649.html

    Tylko z kolei te 125 troche malo... wolalbym aby bez problemu mi to to 110 utrzymalo
    na trasie. Ile bylbym w stanie wydac? Na teraz niewiele, ale mysle o zakupie blizej
    wrzesnia(tak, niestety po sezonie) to okolo 4000zl moglbym na to przeznaczyc.

    Potrzebne mi to tylko i wylacznie do sprawnego i taniego przemieszczania sie.
    Niestety VFR bedzie musiala poczekac... ;/

    Co sadzicie o tym wyborze?
    Moze ktos na grupie uzytkuje w/w sprzet?

    Z gory dzieki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2013-05-03 00:42:57
    Temat: Re: Tanie 1/4 litra - skuter?
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam.

    Poszukaj sobie vespy PX 125 - baaardzo sympatyczny skuter
    Zobacz też sobie aprilie scarabeo 125 - ma duże koła, co jest neiwątpliwym
    plusem

    125 zwlaszcza vespa daje rade i mozna tuningowac silnik, nawet tak ze na
    koło z gazu pójdzie
    Jackare