  • 1. Data: 2013-04-29 20:39:08
    Temat: Lakierowanie motocykla okolice Lublina (Zamosc)
    Od: m...@g...com

    Witam.

    Potrzebuje rekomendacji co do lakierni, ktorej warto powierzyc plastiki.
    Wszystko idzie w jeden kolor i mam juz kupiony oryginalny lakier.
    Moze ktos polecic lakiernie w ktorej porzadnie zrobia robote, nie zapomna o
    podkladzie i nie przeocza krawedzi podczas lakierowania itd?
    Najwygodniej byloby w okolicach Zamoscia ale region lubelski tez mam w zasiegu.
    Prosze o namiary do miejsc sprawdzonych.

    Dzieki

    MAciek

  • 2. Data: 2013-04-30 16:57:06
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > zasiegu.
    > Prosze o namiary do miejsc sprawdzonych.

    jesli w gre wchodzi wysylka daj znac na prv, zajmuje sie tym 13 lat

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-06-05 16:16:58
    Od: m...@g...com

    On Tuesday, 30 April 2013 15:57:06 UTC+1, maverik wrote:
    > Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > jesli w gre wchodzi wysylka daj znac na prv, zajmuje sie tym 13 lat
    >

    > pozdrawiam

    Czesc, ja w sprawiem lakierowania motocykla.
    Potrzebyje polakierowac calosc oprocz zbiornika. Mam lakier (oryginalny wodny)
    Plastiki beda potrzebowac troche szlifowania i szpachlowania, jest tez pare drobnych
    pekniec do pospawania.
    Daj znac gdzie to robisz i jakie koszty wchodza w gre. Motocykl to Honda Blackbird.
    Pozdrawiam
    Maciek