  • 1. Data: 2013-04-29 17:37:01
    Temat: Napinanie łańcucha rozrządu
    Od: "marcin" <m...@c...cba.pl>

    Hej,

    Tak na moje ignoranckie ucho to chyba mam luźny łańcuch, na wolnych obrotach trochę
    klamoci coś jakby w środku.
    Czy dobrze kombinuję, że śruba napinacza, nr 16 na rysunku:
    https://www.dropbox.com/s/jwugu9nydxl7mie/HONDA0035.
    bmp
    to jest ta śruba:
    https://www.dropbox.com/s/01nhh2cinybgacu/2013-04-29
    %2017.23.09.jpg
    ?
    Jeśli tak, to czy da się to wyregulować "na ucho" ?
    Sory jeśli pytanie znowu głupie, ale z poprzednich takich zawsze coś ciekawego w
    końcu wynikało ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 2. Data: 2013-04-29 18:37:30
    Temat: Re: Napinanie łańcucha rozrządu
    Od: "marcin" <m...@c...cba.pl>

    ... i jeszcze chyba te dwie śruby z tyłu:
    https://www.dropbox.com/s/qtvdqfswybsjcgw/2013-04-29
    %2018.21.28.jpg

    Z tego co się doedukowałem to trzeba je wszystkie poluzować, poczekać aż sprężyny
    zrobią swoje i dokręcić?
    Czy robić to na wyłączonym czy włączonym silniku?

    Dla tych co pamiętają temat i są ciekawi, tak wygląda prototyp airboxa prawie "na
    czysto":
    https://www.dropbox.com/s/qjb5wb3v1d1mi73/2013-04-08
    %2017.41.35.jpg
    https://www.dropbox.com/s/esyblocf7b13qw6/2013-04-29
    %2018.21.52.jpg
    Działa całkiem dobrze, tylko wpada w rezonans przy mocniejszym odkręceniu robiąc
    trochę hałasu - mam wrażenie, że przez to też trochę słabiej się zbiera niż
    powinien.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 3. Data: 2013-04-29 19:21:14
    Od: "marcin" <m...@c...cba.pl>

    OK, już mam :)
    Odpalić, niech sobie chodzi, przednią śrubę poluzować, dokręcić, tylną dolną to samo,
    gotowe. A górnej nie ruszać.
    --
    pzdr,
    marcin