  • Data: 2018-10-22 14:05:49
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Oct 2018 13:53:55 +0200, w <pqkdol$aaa$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Niektórzy mają więcej kart - choćby taki podział jak na kartę do konta
    > oraz kartę kredytową, trzy karty do kantora walutowego Alior - to już
    > pięć kart, a żadna nie dubluje funkcjonalności.

    Kartę do konta używam tylko do bankomatu, więc i tak muszę nosić plastik.
    Płacę jedną kartą kredytową, na której mam rewelacyjne kursy zagr., więc kantor
    mi zbędny :)

    > Do tego dochodzą karty dublujące funkcjonalności - ktoś ma konta w
    > różnych bankach, bo musi (bo kredyt hipoteczny itp.). - wówczas kart ma
    > jeszcze więcej, które na dodatek musi używać, aby nie płacić bzdurnych
    > opłat.

    :D
    Skoro dali sobie narzucić takie warunki, no to rzeczywiście mają problem i
    muszą żonglować karta w telefonie.

    > Widzę, że jesteś minimalistą, który obejdzie się jedną kartą - rozumiem
    > ten tym człowieka (nawet taki, który używa karty tylko do wypłat), ale
    > na tobie świat się nie kończy :)

    Mam jedną kartę załatwiającą wszystkie moje potrzeby.
    Jeżeli ktoś potrzebuje pliku kart do funkcjonowania, to NFC i żonglerka ekranem
    może faktycznie jest mu niezbędna :)