  • Data: 2010-12-08 22:26:02
    Temat: Re: Tani prepaid w Belgii?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> dared to write:

    > Belgowie moze mowia ze tanio. Oni zarabiaja w euro :-)
    >
    > Chwal operatora swego, bo mozesz miec drozszego :)

    Brytyjczycy zarabiają nawet w GBP, a w abonamencie za 25 GBP masz nielimitowane
    wewnątrz sieci, nielimitowane sms-y, 1200 minut do wszystkich innych sieci i 750 MB;
    a za 40 GBP/mies. masz wszystko po kraju bez limitów: za 2 godziny rozmowy w Belgii.

    Qrde, chyba coraz więcej krajów odpada z mojego spisu "miejsc do życia"...

    k.