  • Data: 2009-08-08 11:13:21
    Temat: Re: Tani monitor do obróbki zdjęć
    Od: Czarna Skrzynka <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:
    > Uzywal ktos moze tego monitora podlaczonego laczem d-sub?
    Tak.
    > Jak z jakoscia obrazu? Nie pytam o kolory, tylko wrazenie ogolne -
    > ostrosc, rownomiernosc jasnosci etc Ocena "na oko".
    Ostrość ok. Niektórzy narzekają na plamkę nx2070 (0,25) ale ja jestem
    nie narzekam, da się spokojnie czytać. Kontrast i jasność udało mi się
    idealnie ustawić wg. Jankowego wzoru, przy przestrzeni barwnej trzeba
    trochę się nagimnastykować ale da radę wszystko ustawić. rogi są
    niewiele jaśniejsze, jak spojrzysz pod większym kątem to widać wyraźnie.
    Na oko można umrzeć ;)
    KN
    www.photosquad.pl/galeria