  • Data: 2021-08-05 15:12:36
    Temat: Re: Tani i dobry miernik mocy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2021 15:00:36 +0200, PeJot wrote:

    > Może i miałbym czym zmierzyć, ale po co mi wiedzieć ? Jest l.
    > indukcyjny, to niech sobie będzie.

    Ale moze Cie okradaja?
    I to jeszcze bezczelnie - magnes hamujacy sie zestarzal od starosci, a
    oni cie beda straszyc, ze sam przykladales inny magnes.

    > Darmowej składowej stałej nie
    > zamierzam wykorzystywać :)

    Moze warto sprawdzic jak liczy :-)

    > W sumie chyba napiszę do operatora, z ciekawości.

    Z prosba o wyjasnienie czy o nowy licznik?

    No, ciekaw jestem odpowiedzi ... "obywatelowi sie nie nalezy"
    czy "wymieniamy tylko przeterminowane lub uszkodzone liczniki".

    Bo ustawa jest, a rzeczywistosc ... jak widac :-)

    J.