  • Data: 2013-02-23 17:50:28
    Temat: Re: Tani abonament - bez telefonu
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-20 10:35, Zebb pisze:

    > I co masz za te 12,5 pln?

    pewnie 150-200minut + darmowe w sieci i na stacjonarne. Mam to samo w
    starszej wersji - za 15czy 16zł, 150minut, ale dla mnie ważne że i w
    sieci i na stacjonarki za free

    > A może lepiej kupić w plus za 79 pln abo i tam jest wszystko w cenie (no
    > limit - gadanie, mms, smsy etc.).

    ale po co jak potrzebuje 100minut poza sieć? ja na dwóch kartach mam
    wyższe taryfy, w pozostałych trzech wystarcza 150minut - bo w większości
    dzwonią do siebie i niektóre z numerów po kilkaset minut na stacjonarki.

    Lukasz