  • 1. Data: 2011-05-13 14:39:25
    Temat: Tamron SP 90mm 1:2.8
    Od: "LUKAS" <a...@p...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie tego obiektywu, jest wersja stara bez DI i wersja
    nowsza z DI

    Jak wyglada sytuacja kiedy chcialbym uzywac wersji bez DI z lustrzanka
    APS-C, konkretnie NIkon, przyszłościowo z pełna klatką.

    Z tego co wyczytalem, wersja z DI jest wlasnie pod niepełna klatkę, a z
    kolei bez DI to nie wiem czy nie bedzie jakis znieksztalcen itp. i czy w
    ogole nadaje sie do lustrzanek tego typu( aps-c)

  • 2. Data: 2011-05-13 14:55:52
    Temat: Re: Tamron SP 90mm 1:2.8
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Jak wyglada sytuacja kiedy chcialbym uzywac wersji bez DI z lustrzanka
    > APS-C, konkretnie NIkon, przyszłościowo z pełna klatką.

    Nie ma z tym najmniejszych problemow.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 3. Data: 2011-05-14 07:27:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-13 16:39:25 +0200, "LUKAS" <a...@p...pl> said:

    > Mam pytanie odnosnie tego obiektywu, jest wersja stara bez DI i wersja
    > nowsza z DI
    >
    > Jak wyglada sytuacja kiedy chcialbym uzywac wersji bez DI z lustrzanka
    > APS-C, konkretnie NIkon,

    Stara wersja była bez silnika, czyli nie będzie AFu z żadnym Nikonem
    poniżej d90/d7000.

    > przyszłościowo z pełna klatką.

    Jaaaaasssne.

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-05-15 16:58:32
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Stara wersja była bez silnika, czyli nie będzie AFu z żadnym Nikonem
    > poniżej d90/d7000.

    "Di" tez jest bez silnika.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2011-05-16 08:24:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-15 18:58:32 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > nem
    >
    > "Di" tez jest bez silnika.

    Czyli łącznie są 3 wersje? Gubię się w tych Tamronach.

    de Fresz

  • 6. Data: 2011-05-16 17:33:22
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 10:24:25 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Czyli łącznie są 3 wersje? Gubię się w tych Tamronach.

    A jest wersja "Di" z silnikiem do Nikonów?

    --
    Krasnal...