  • 51. Data: 2016-06-15 21:00:59
    Temat: Re: Tamowanie autostrady
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello przemek,

    Thursday, June 9, 2016, 11:02:43 AM, you wrote:

    > --Ostanie schody Europy na odcinku Olszyna-Krzywa tez juz chyba rozebrane.

    Z tego, co mi wiadomo, poludniowa nitka nadal na długości 30 km od
    Iłowy jest dziurostradą.

    > moze ktos potwierdzic ? sezon wakacyjny sie zbliza

    Jak wracam z Iłowy, to jadę lokalnymi drogami do A4. Nie są w
    rewelacyjnym stanie ale wszystko lepsze od dziurostrady. Tracę 18km w
    ten sposób.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2016-06-16 01:02:31
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Dobrze to ująłeś.

    Kupa a nie dobrze.

    Dzisiaj jechałem za takim. Czerwone światło, ledwo żółte się zdążyło
    zapalić a typ już z piskiem opon wystartował, naparzał jakby go
    Pawłowicz z aktem małżeństwa goniła. Tyle z tego było bo go doganiałem
    na każdym następnym skrzyżowaniu gdzie mieliśmy powtórkę z rozrywki. 4x
    się historia powtarzała, raz było widać śladu po jego hamowaniu. Debil i
    tyle.

    Ja rozumiem, że zamulacze wkurzają, ale serio w mieście nie musisz w 3
    sekundy do setki się rozpędzać. Naprawdę można inaczej.

  • 53. Data: 2016-06-24 11:41:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-06 o 16:17, Bolko pisze:
> [...]
    ba-lubia-blokowac-autostrady,650039.html

    > W Polsce obowiązuje jazda prawym pasem

    Nie ma czegoś takiego jak obowiązek jazdy prawym pasem.

    Zapis brzmi: "Kierujący pojazdem jest obowiązany
    jechać/możliwie/blisko/prawej/krawędzi jezdni".

    Kluczowym słowem jest "możliwie".

    Z drugiej strony jadący lewym pasem nie ma prawa usprawiedliwiać swojego
    zachowania tym, że jedzie z maksymalną prędkością i więcej nie można,
    dlatego on nie tamuje ruchu. Powód jest banalny. Każdy przyrząd
    pomiarowy w tym i prędkościomierz nie mierzy dokładnie. Dlatego też
    jadący, który widzi wskazanie 140km/h może w rzeczywistości poruszać się
    z prędkością 130km/h, bo jego prędkościomierz może zawyżać wskazanie.
    Zaś kierowca jadący za nim może mieć wskazanie 120km/h, bo jego
    prędkościomierz może zaniżać wskazanie.

    Kolejną sprawą to są jeszcze "debile lewego pasa", którzy zapierdalając
    z dużą prędkością, nierzadko 2 krotnie większą niż jest dozwolona,
    utrudniają jazdę innym kierowcom, a do dodatkowo poganiający innych
    światłami i klaksonem. Nie dają możliwości na bezpieczne wykonywanie
    manewru wyprzedzania i stwarzają niebezpieczne sytuacje na drodze. Bawią
    się w porządkowych, nierzadko wymierzając kary zajeżdżając drogę i
    hamując przed tymi, którzy natychmiast im nie zjadą z drogi.

    Dla mnie to są najwięksi debile na drodze, które nie dość, że prezentują
    swoje buractwo to jeszcze kompletną nieznajomość PoRD. Po pierwsze nie
    wiedzą, że mogą wyprzedzać z prawej, po drugie nie wiedzą, że ich
    zachowanie utrudnia normalną jazdę innym kierowcom i stwarza ogromne
    niebezpieczeństwo na drodze.

  • 54. Data: 2016-06-24 17:36:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24.06.2016 o 11:41, Uzytkownik pisze:
> [...]
    >
    > Zapis brzmi: "Kierujący pojazdem jest obowiązany
    > jechać/możliwie/blisko/prawej/krawędzi jezdni".

    Fizycznie możliwie, a nie po "uważaniu" delikwenta.