  • 31. Data: 2016-06-08 07:53:45
    Temat: Re: Tamowanie autostrady
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-07 o 08:39, Shrek pisze:
    > Jedyny wyjątek jaki mi przychodzi do głowy to po dwa pasy w
    > niezabudowanym bez pasa zieleni czy barierek. Z tym że przychodzi mi do
    > głowy, ale nie pamietam, żebym taki odcinek widział na zywo;)

    Na przykład DK88 na odcinku od Gliwic do Bytomia :)
    https://goo.gl/maps/hF1x7q2VmcK2

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 32. Data: 2016-06-08 09:24:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.06.2016 07:53, Mirek Ptak wrote:

    > Na przykład DK88 na odcinku od Gliwic do Bytomia :)
    > https://goo.gl/maps/hF1x7q2VmcK2
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Nie mówię, że nie ma, tylko że ja sobie nie przypominam. Dzięki;) Czyli
    jednak przepis jakiś tam sens ma;)

    Shrek

  • 33. Data: 2016-06-08 11:02:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2016-06-07 o 10:49, J.F. pisze:

    >No to przyznam (też przejrzałem przepisy), że jestem zaskoczony,
    >bo jakoś nigdy tego płacąc średnio jeden mandat na dwa lata
    >nie analizowałem, ale myślałem, że
    >pozostawiono jakąś furtkę dla władzy typu "wykroczenia inne"

    Tez jestem troche zdziwiony ... ale chyba nie ma.

    Musisz przeczytac
    2023

    A ciezko sie czyta, bo aktualnego tekstu jednolitego nie ma.

    Taka furtka jest w KW, ale jak widac to dla sadow tylko.

    J.

  • 34. Data: 2016-06-08 14:31:26
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Shrek pisze:

    > Praktycznie wszędzie, gdzie są wyznaczone pasy po dwa pasy i nie ma
    > jakiegoś oznakowania zabraniającego. Jedyny wyjątek jaki mi przychodzi
    > do głowy to po dwa pasy w niezabudowanym bez pasa zieleni czy barierek.
    > Z tym że przychodzi mi do głowy, ale nie pamietam, żebym taki odcinek
    > widział na zywo;)
    >
    > Czyli w praktyce zawsze tam gdzie są dwa pasy.
    >
    > Shrek

    Cały odcinek Rzeszów - Przemyśl to właśnie to czego nie widziałeś na
    żywo. 4 pasy na jezdni oddzielone tylko liniami. To normalne we
    wszystkich miejscach gdzie droga istnieje od 100 LAT a tylko się ją
    poszerzało o kolejne pasy bez gruntownej przebudowy.

  • 35. Data: 2016-06-08 22:54:05
    Od: "Jackow" <b...@t...ed>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W Polsce obowiązuje jazda prawym pasem

    Prawy pas najczęściej przypomina tor do testowania
    zawieszenia pojazdów (jest tak wyboisty).
    Po takim prawym pasie niech sobie jadą zap...acze,
    oczywiście w miejscach gdzie wolno wyprzedzać po prawej stronie.

  • 36. Data: 2016-06-09 08:04:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.06.2016 o 22:54, Jackow pisze:
    > Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Prawy pas najczęściej przypomina tor do testowania
    > zawieszenia pojazdów (jest tak wyboisty).

    Kiedy byłeś ostatnio w Polsce?

  • 37. Data: 2016-06-09 08:38:40
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 08:04:47 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Kiedy byłeś ostatnio w Polsce?

    Pewnie był i jechał gierkówką z piotrkowa do czestochowy.

  • 38. Data: 2016-06-09 09:28:21
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-09 o 08:04, Cavallino pisze:
    ps.com...

    > Kiedy byłeś ostatnio w Polsce?

    92 z Wrześni do Poznania na bardzo wielu odcinkach. Lewy jak stół, a na
    prawym koleiny jak cholera...

  • 39. Data: 2016-06-09 10:00:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości

    >92 z Wrześni do Poznania na bardzo wielu odcinkach. Lewy jak stół, a
    >na prawym koleiny jak cholera...

    Ale teraz mamy 2016. Wiekszosc autostrad jest nowa.
    Niektore juz remontowane.

    Ostanie schody Europy na odcinku Olszyna-Krzywa tez juz chyba
    rozebrane.

    Za to na innych drogach sie zdarza ...

    J.

  • 40. Data: 2016-06-09 11:02:43
    Od: p...@g...com

    --Ostanie schody Europy na odcinku Olszyna-Krzywa tez juz chyba rozebrane.

    moze ktos potwierdzic ? sezon wakacyjny sie zbliza

    P.