    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Taksówkarz
    Date: Thu, 2 May 2019 12:57:17 +0200
    <qa90e0$jo$5@node2.news.atman.pl> <qa94ga$v7b$1$Adam@news.chmurka.net>
    <qa95gj$jo$6@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <qa983f$jo$7@node2.news.atman.pl>
    <6331ccf4403w$.1fekiayxrased.dlg@40tude.net>
    <qa99rr$jo$9@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <qabsau$3n7$4@node2.news.atman.pl>
    <1owmiqr4hu3o3$.mqa29r5por61.dlg@40tude.net>
    <qacb52$ier$1@node2.news.atman.pl>
    <et709cled312.1crjbv9rdfu1g$.dlg@40tude.net>
    <qackku$rei$1@node2.news.atman.pl>
    <1xpo6ft8g8pab$.1ota0idpasw4s$.dlg@40tude.net>
    <qaduha$p3$3@node2.news.atman.pl>
    <134uzzb0qi8wx$.10gjzhae0wskx$.dlg@40tude.net>
    <5ccac2ec$0$485$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Thu, 2 May 2019 12:14:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > "IMO wszystkie nagrania interwencji z kamer
    > policyjnych powinny być powieszone na serwerze do wglądu publicznego."
    No, faktycznie, powiedziałem. I nie wycofuję się z tego tylko uściślam
    kolejny raz. Tam gdzie policja ma powody może nie upubliczniać tylko
    przechowywać do ew. wglądu prokuratury czy sądu. Np. przesłuchania
    delikwentów na komendzie czy posterunku. Ale nie dotyczy to typowych
    ulicznych czy domowych interwencji o co mi głównie chodzi w tym wątku.
    Włącznie z kontrolami drogówki. W tych przypadkach chyba nie ma tajemnic
    operacyjnych, nie? I chyba nie sądzisz że np. kierowca będzie jechał
    wpatrzony w smartfona, wybierając kolejne serwery z transmisjami on-line
    żeby zidentyfikować czy przypadkiem któraś kontrola nie odbywa się na
    trasie jego przejazdu?

    > Już pisałem, bo nie każda interwencja to pijaczek, jest coś takiego jak
    > przestępczośc zorganizowana. Dwa - często są tam ofiary, pewnie sobie
    > nie życzą upowszechniania wizerunki i na przykład ogłaszania wszem i
    > wobec, że ktos został zgwałcony. Trzy - to że się na przykład nachlasz i
    > leżysz zarzygany, to nie jest powód żeby od razu robić z ciebie gwiazdę
    > jutuba.
    Uliczne patrole nie zwalczają przestępczości zorganizowanej. Ofiary
    gwałtu same się zgłaszają na posterunki. Te nagrania nie muszą być
    upublicznione, podobnie jak te z tajemnicami operatorskimi. Ale powinny
    być wykonane i przechowane żeby przesłuchujący nie pytał ofiar gwałtu o
    makijaż czy długość kiecki. A jak się nachlasz i leżysz na ulicy to sam
    się reklamujesz i żadne nagranie tego nie pogorszy.

    > Ponieważ widzisz, jak jest. to rozważania są delej teoretyczne. Jak
    > trójpodział władzy, widocznie tak ludziom dobrze.
    Tej myśli nie łapię. Owszem, rozważania są teoretyczne. To konieczny
    etap przed implementacją.

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.