  • Data: 2019-05-01 18:18:11
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 May 2019 16:40:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > Też nie wiem, ale domyślam się, że jest trochę rzeczy które zupełnie
    > legalnie nie powinny być dostępne dla szerokiej publiczności. Zapytaj
    > Roberta.
    Ja tam się domyślam że na ulicy to oni nie mają i nie mogą mieć tajemnic
    operacyjnych. Co, jak wyciągną pałki to publika pozna zasady działania a
    to tajemnica? :) Jakieś tajemnice to od szczebli oficerskich, a tych na
    ulicy nie spotkasz.

    > Sądzę, że jakbym był wyżej postawionym gangusem to bym oddelegował kilku
    > żołnierzy do oglądania tego serialu 24/7. Oglądałeś Narcos trzeci sezon
    > z uwzglenieniem odcina Cali KGB? myślę, że aż tak dużo nie zmyślili.
    U licha, przecież może to zrobić i teraz. Postawić kogoś przed
    posterunkiem z komórką, posłać czujki na rogi kwartału ulic w którym
    robi sprawę. Podkupić sobie krawężnika.

    No i nie mówię tu o sprawach z gangami. Cały czas mi chodzi o zwykłych
    krawężników którzy zgarniają pijaczków, interweniują gdy rozróba
    towarzyska lub rodzinna, wlepiają mandat za coś tam. Raz na parę tysięcy
    takich prozaicznych czynności ktoś zostaje pobity a raz na kilkadziesiąt
    - zabity.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.