  • 1. Data: 2013-05-11 18:51:54
    Temat: Takie znaki to ja rozumiem!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

    Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
    go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

  • 2. Data: 2013-05-11 19:11:30
    Temat: Re: Takie znaki to ja rozumiem!
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Wiele lat temu (już nie pamiętam, ale 5 czy 10 lat temu) oglądałem o tych
    znakach stop z kurtyną wodną program w telewizji. Wygląda na to, że
    rozwiązanie to obecnie przedstawiają jako nowość, a to już dość stara
    sprawa.

    R.

  • 3. Data: 2013-05-11 19:45:30
    Od: tá´Ź

    neoniusz wrote:

    > Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
    > go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

    Nasze dzieci albo wnuki będą śmiały się z tych wodnych hologramów. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-05-11 22:59:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-05-2013 18:51, neoniusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo
    >
    > Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej. Widac
    > go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

    gdzie jest ta sydena?

  • 5. Data: 2013-05-12 20:51:46
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=NoTMC-uxJoo

    > Ciekawe rozwiazanie w Sydeny, znak wyswietlany na kurtynie wodnej.
    Widac
    > go od 0:45. Znalazlbym w Polandii kilka zastosowan.

    Zwłszcza przy dwudziestostopniwym mrozie :)

  • 6. Data: 2013-05-12 21:23:44
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-05-12 20:51, uzytkownik pisze:

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Zwłszcza przy dwudziestostopniwym mrozie :)
    Wtedy A15+A34 ...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\