    From: mt <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Takie tam o pikselach
    Date: Wed, 08 Feb 2012 12:51:30 +0100

    Janko Muzykant pisze:

    > Wiem jedno: to mój ostatni tu wywód teoretyczny nad czymkolwiek. Nie z
    > obrażalstwa, trochę mi się to znudziło, a trochę nie ma już po co -
    > pokaże się jeden przypadek, zaraz pojawi się tysiąc przypadków, które
    > będą chciały udowodnić, że jest inaczej. Dla sportu, bo tak. Nie mam
    > ochoty odchodzić stąd jak kilku fajnych ludzi, ale na dyskusje
    > teoretyczne szkoda już czasu. Właściwie od lat sprowadzają się do
    > jednego - zapowiada się nowość, każdy narzeka jaka beznadziejna i jak
    > kiedyś to było dobrze. I to nie tylko tu, po forach foto, wszędzie to
> [...]

    Dokładnie, jakby tak parafrazować Kartezjusza, wyszłoby: "narzekam, więc
    jestem". Tutaj to może nie jest aż tak widoczne, choć też się zdarza,
    ale na niektórych forach foto (co zresztą sam zauważyłeś na optycznych)
    to już zaczyna przekraczać granice absurdu, Sony wypuściło nową lufę, to
    biada i nie ma do czego podpiąć, Olek pokazał nową puszkę, nikt jeszcze
    nie widział kawałka sampla, o rawach nawet nie wspominając a już co
    lepsi wróżbici wiedzą, że dynamika będzie na poziomie kompaktów a
    szumieć będzie wręcz niewyobrażalnie (zresztą alergiczne reakcje na
    wszystko, co pokazuje się ze znaczkiem na O. to jakiś ciężko
    wytłumaczalny fenomen). Cóż, pozostaje zaśmiać się pod nosem i robić
    swoje, ewentualnie w odpowiedzi pokazać zdjęcia i nagle ci wszyscy
    krzykacze, co to twierdzą, że niczym poniżej FF nie da się już
    fotografować, dorabiając przy tym niestworzone historie o metafizycznych
    przeżyciach związanych z komponowaniem kadru i patrzeniem w wizjer FF,
    milkną, gdyż najwyraźniej dociera do nich, że to nie w sprzęcie jest
    problem :)

    --
    pozdrawiam
    marcin