  • 21. Data: 2024-09-01 20:15:46
    Temat: Re: Taki uziom....
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 1 Sep 2024 15:06:08 +0200, Pixel(R)??<m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Nie wiem ile dałeś "za metr" ale zwykły kabelek
    > doziemny/telefoniczny
    > czy skrętka "żelowana" spełnia te warunki.

    Za gruby przekrój zewnętrzny, kabel musi być ukryty m.in. w fudze
    kostki, zatem jego średnica nie może przekraczać 3mm..

    --
    Marek

  • 22. Data: 2024-09-01 23:10:27
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2024 o 20:15, Marek pisze:

    > Za gruby przekrój zewnętrzny, kabel musi być ukryty m.in. w fudze
    > kostki, zatem jego średnica nie może przekraczać 3mm..

    Możesz podać jaki typ kabla masz? Jeśli to ma być 1x1 to od cholery jest
    kabli instalacyjnych miedzianych z dobrą izolacją/doziemnych i łącznie
    3mm. Jeśli miałeś zwykłą skrętkę 0,5mm, to nic dziwnego, że Ci zdechła
    :) Tam izolacja jest "okazjonalna" i nieodporna.

    --
    Pixel(R)??

  • 23. Data: 2024-09-02 10:31:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 1 Sep 2024 23:10:27 +0200, Pixel(R)??<m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Możesz podać jaki typ kabla masz? Jeśli to ma być 1x1 to od cholery
    > jest

    Mam wrażenie, że nie czytasz ze zrozumieniem. Mam *typowy" kabel do
    tych zastosowań, pierwszy z brzegu:

    https://allegro.pl/oferta/przewod-graniczny-do-robot
    a-koszacego-rmp300-stalco-perfect-s053998719-1530904
    2230

    Pokaż mi zielony, jednożyłowy, doziemny oraz odporny (czyli ze
    wzmocnioną/podwójną izolacją) oraz odporny na UV o zew. średnicy max
    3mm. Najlepiej drut.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2024-09-02 19:31:16
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2024 o 10:31, Marek pisze:

    > Mam wrażenie, że nie czytasz ze zrozumieniem. Mam *typowy" kabel do tych
    > zastosowań, pierwszy z brzegu:

    Tego nie pisałeś, że masz "typowy".

    > https://allegro.pl/oferta/przewod-graniczny-do-robot
    a-koszacego-rmp300-
    > stalco-perfect-s053998719-15309042230

    Przecież ten kabelek to jakaś porażka. Izolacja tego czegoś tylko udaje
    izolację, na dodatek jest cienka i kruszeje w ziemi. To chyba jest w
    stylu "zemsta operatora" że proponuje taki kabel. 2 lata może wytrzyma.

    > Pokaż mi zielony, jednożyłowy, doziemny oraz odporny (czyli ze
    > wzmocnioną/podwójną izolacją) oraz odporny na UV o zew. średnicy max
    > 3mm. Najlepiej drut.

    Nie musi być wcale podwójna izolacja, wystarczy gruba na 1000V i UV.
    Takie kable od dziesiątek lat kładzie się do ziemi i nic się nie dzieje.

    Pierwszy lepszy:
    https://onninen.pl/produkt/ELPAR-PRZEWOD07V-K450-750
    V1x1MM2ZIELONY-07V-K-1-LGY,354170

    Drut pewnie też się znajdzie.