  • 11. Data: 2009-08-28 11:44:18
    Temat: Re: Taka sobie ankieta.
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Jak dla mnie optimum to byłoby coś pomiędzy, ze wskazaniem na to po prawej

    O, coś takiego (niestety jak to przy manipulacjach na jpg na niebie wyszły syfki)

    http://img200.imageshack.us/img200/850/por1q.jpg

    JW

  • 12. Data: 2009-08-28 12:24:35
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > zadość się stało regułom kompozycji. Myślę, że mogę założyć, iż każde
    > warte sfotografowania miejsce zostało już sfotografowane

    Niby tak. Na świecie istnieje pewnie z 10 (100?) milionów amatorskich
    zdjęć wejścia do grobu Agamemnona i ze 100 000 profesjonalnych.
    Ale tylko jedno z moją żoną na tle tego wejścia. I miałem nie robić?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

  • 13. Data: 2009-08-28 14:50:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Aug 2009 00:28:26 +0200, osobnik zwany Grzegorz
    Krukowski wystukał:

    a czemu ten wróbelek taki przepalony?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2009-08-28 14:58:33
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mateusz Ludwin napisał:
    > Rzecze Mateusz Ludwin:

    > A uzasadnienie jest takie, że to po prawej jest bardziej zbliżone do
    > rzeczywistych wrażeń odbieranych przez oczy w słoneczny dzień.

    Rili? Ja niebo widzę raczej takie jak po lewej. Tylko jak się dociąga
    histogram do prawej to wychodzi takie coś jak po prawej stronie.

    m.
    --
    E478: Don't panic!

  • 15. Data: 2009-08-28 15:02:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:0o1e955l1pu8kbqsct3l361unak2gh81ej@4ax.com...
    > No właśnie, którą nóżkę wróbelek ma bardziej: lewą czy prawą?
    > Wróbelek jest tu: http://img405.imageshack.us/i/por.jpg/

    Zrobic HDR, albo lewe obciac od dolu, bo mnie osobiscie ten czarny
    obszar razi.
    Ale moze na papierze czy innym monitorze bedzie lepiej.

    No i nie przymierzalem ... ale wrazenie jest takie jakby to lewe
    bylo troche rozbiezne u gory - zludzenie optyczne ?

    J.

  • 16. Data: 2009-08-28 15:57:37
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 00:28:26 +0200, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    Skoro to TEN wróbelek, to może mieć i trzecią nóżkę i bardziej:
    http://img132.imageshack.us/i/trzecianoga.jpg/

    I zbiorcze wyjaśnienie pewnych kwestii:
    * ciemnogranatowofioletowe niebo nie występuje w przyrodzie, a na
    pewno nie w słoneczny dzień. Ja wiem, że to ładnie wygląda, no ale ...
    * tu nie ma HDRów,
    * syfek jest w środku obiektywu a nie na matrycy więc pudło ;), ale
    argument ciekawy
    * orginał na pewno nie jest przepalony (z dokładnością do rogu
    wieża-budynek w zależności od wołarki)
    * Zdjęcie zostało wykonane ok. godz. 15/16, w Norwegii, w pełnym
    słońcu, kościół był oślepiająco biały, bez okularów przeciwsłonecznych
    nie dało się na niego patrzeć.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 17. Data: 2009-08-28 16:00:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 14:24:35 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Niby tak. Na świecie istnieje pewnie z 10 (100?) milionów amatorskich
    >zdjęć wejścia do grobu Agamemnona i ze 100 000 profesjonalnych.
    >Ale tylko jedno z moją żoną na tle tego wejścia. I miałem nie robić?

    Weź i przeczytaj mojego posta jeszcze raz i odpowiedz sobie, czemu
    wyciąnąłeś błędny wniosek.