  • Data: 2009-07-13 08:48:39
    Temat: Re: Taka scenka drogowa, jak to jezdzic
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> wrote in message
    >
    > Trudno powiedziec cos wiecej o Twoim dylemacie bez uzyskania odpowiedzi
    > na nastepujace pytania:
    > Jezdzisz, Jacku? Jesli tak: w jakim celu "wsiadles" na motocykl?
    Jeżdżę. Relaksowo, czasem cel praktyczny (do roboty).

    Jakim
    > sprzetem jezdzisz i jak dlugo?
    Gieeską i krótko (w praktyce ten sezon). Poprzednio rower i blisko pól
    mln km w autach bez istotnych incydentów;)

    Konkretnie to w/w sytuację przejechałem z prawej, rozglądając się za
    białymi czapkami, ale być może niepotrzebnie.

    W sumie to dzienks, okazuje sie że da się takie pytanie grzecznie zadać.