  • Data: 2009-07-10 21:53:41
    Temat: Re: Taka scenka drogowa, jak to jezdzic
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-10 21:14:31 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org> said:

    > Wszystko jest fajnie jak samochody jada na wprost i tyle...wiem ze nie
    > moge jechac i koniec... ale krew mnie zalewa jak jadzie jeden samochód
    > z naprzeciwka i skreca w prawo. tuz za nim jedzie auto które jedzie na
    > wprost... no to sie nie pcham, bo nie zdaze.. a tu pacan praktycznie
    > skrecajac juz w swoje prawo włacza kierunek.. no szlag by go... nie
    > zdaze, nie ma szans bo juz zza niego jedzie inne auto naprawde na
    > wprost...

    Staaaandard. W Stolicznej wiosce mam wrażenie że gdzieś z połowa
    kierowców włącza kierunki w ostatniej chwili, 1/4 nie używa ich wogóle
    i raptem pozostała 1/4 używa jak Pan Bócek przykazali (luźne
    obderwacje, żadna tam statystyka). Wpienia mnie to niesamowicie, ale
    poza ostentacyjnym ciśnięciem klaksonu, którego te palanty i tak nie
    rozumieją, nie bardzo można coś zrobić.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco