  • Data: 2017-04-06 14:11:36
    Temat: Re: Taka rada Pana krakowiaka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 14:03:32 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Możesz nawet jechać powoli jak jakiś zombie w słuchawkach wyskoczy pod maskę i
    wtedy udowadniaj w sądzie ze nie jesteś wielbłądem ... kiepski pomysł zwłaszcza u
    faceta z doświadczeniem który powinien wiedzieć kiedy praktyka rozmija się z teorią

    No wlasnie mnie ten dysonans zastanawia. Bo z jednej strony niby jechac wolno. Ale
    dosyć łatwo można sobie wyobrazić sytuacje że bedąc w prawie jednak dostanie sie po
    dupie.

    Ja to sie nieswojo czuje jak autobus w zatoczce omijam. Cholera wie komu do łba trafi
    ochota na szybkie wyskoczenie zza niego. I mimo ze wtedy raczej nie bedzie
    wątpliwości kto dał ciała ale jednak nie jest to cos co mozna polecić komukolwiek do
    doświadczenia.