  • Data: 2012-03-17 02:55:37
    Temat: Re: Taka drobna roznica
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Ale to i tak nie zmienia przyczyny wypadku - tą przyczyną nie była ściana.

    Czy gdyby ta sciana byla pod innym katem, to skutki wypadku bylyby az
    tak makabryczne? Oczywiscie, ze nie sciana byla przyczyna, ona tylko
    spotegowala skutki prawdopodobnie glupoty kierowcy, albo awarii autokaru.

    > Robisz to samo, co media - mylisz przedmioty z przyczynami.

    Zalozmy, ze klepne Cie po ramieniu. Tak od serca, serdecznie.
    A teraz zalozmy, ze z taka sama sila klepne Cie nozem, albo siekierecka.
    To teraz mi objasnij, bo pozno juz i troche zmeczony jestem, jak to jest
    z tymi przedmiotami i przyczynami.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa