  • 31. Data: 2016-06-11 23:17:36
    Temat: Re: Taka ciekwostka firmy
    Od: masti <g...@t...hell>

    jureq wrote:

    > przeczytaj przykładowo:
    >
    > serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artykuly/879
    693,dyzur-pod-
    > telefonem-platny-kiedy-dostaniesz-wynagrodzenie.html

    ale przeczytałeś co podlinkowałeś?
    Bo tam właśnie jet napisane, że poza godzinami pracy dyżur jest na
    polecenie pracodawcy i wymaga zachowania czasu odpoczynku.
    Czyli dokładnie uniemożliwia to sytuację od której zaczęła się dyskusja
    czyli bycie non stop dostępnym.

    co do płatności to nie mam pod ręką przepisów ale jakoś mój pracodawca
    nie jest filantropem a od wielu lat za dyżur po godzinach płaci.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2016-06-11 23:25:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Sat, 11 Jun 2016 21:17:36 +0000, masti wrote:

    > ale przeczytałeś co podlinkowałeś?

    Ja - tak. Mam wrażenie, że Ty nie bardzo czytasz to na co odpowiadasz.

    > Bo tam właśnie jet napisane, że poza godzinami pracy dyżur jest na
    > polecenie pracodawcy i wymaga zachowania czasu odpoczynku.

    Ja dokładnie to piszę od początku.

    > co do płatności to nie mam pod ręką przepisów ale jakoś mój pracodawca
    > nie jest filantropem a od wielu lat za dyżur po godzinach płaci.

    Jeśli to jest dyżur domowy, a nie w "wyznaczonym miejscu", to wyraźnie
    jest filantropem. Albo ma kiepskiego "kadrowca". Chyba, że w rachubę
    wchodzą jakieś regulacje wewnątrzzakładowe.

  • 33. Data: 2016-06-12 10:23:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "jureq"

> [...]

    jest filantropem. Albo ma kiepskiego "kadrowca". Chyba, że w rachubę
    wchodzą jakieś regulacje wewnątrzzakładowe.
    ---
    Dobrze byłoby zacytować odpowiedni przepis

  • 34. Data: 2016-06-12 10:47:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Jun 2016 21:17:36 -0000 (UTC), masti napisał(a):
    > co do płatności to nie mam pod ręką przepisów ale jakoś mój pracodawca
    > nie jest filantropem a od wielu lat za dyżur po godzinach płaci.

    Lekarz w szpitalu "na dyżurze" moze miec inne zdanie co do platnosci
    :-)

    J.

  • 35. Data: 2016-06-12 14:41:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Lekarz w szpitalu "na dyżurze" moze miec inne zdanie co do platnosci
    > :-)

    a co ma lekarz na dyżurze w szpitalu do zwykłego pracownika pod
    telefonem w domu?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-06-12 15:14:06
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.06.2016 14:41, masti wrote:

    > a co ma lekarz na dyżurze w szpitalu do zwykłego pracownika pod
    > telefonem w domu?

    To jest dokladnie ta sama sytuacja, lekarz tez moze czekac na standbayu
    w domu. Jest telefon i w ramach tego dyzuru musi stawic sie jak
    najszybciej w szpitalu gdy jest taka potrzeba.
    Co do admina, ktory przedstawil tu swoja systuacje zawodowa. Wszystko
    zalezy od podpisanej umowy. Moze dostawac pieniadze za dyzur jako taki,
    tylko wykonanana prace w czasie tego dyzuru lub cokolwiek innego zawra w
    umowie.

  • 37. Data: 2016-06-12 15:18:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > To jest dokladnie ta sama sytuacja, lekarz tez moze czekac na standbayu
    > w domu. Jest telefon i w ramach tego dyzuru musi stawic sie jak
    > najszybciej w szpitalu gdy jest taka potrzeba.

    "w szpitalu" to nie jest "w domu"

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-06-12 15:25:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.06.2016 15:18, masti wrote:

    > "w szpitalu" to nie jest "w domu"

    Masz na mysli to, ze admin moze dzialac zdalnie z domu? Zapewne moze
    choc niektore dzialania beda wymagaly jego obecnosci w miejscu pracy tak
    czy siak. A czy to cos zmienia, ze musi sie przemiescic? Przeciez chodzi
    o to ze byc moze pojawi sie potrzeba wykonania okreslonej pracy.

  • 39. Data: 2016-06-12 15:33:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2016 15:14:06 +0200, atm napisał(a):

    > To jest dokladnie ta sama sytuacja, lekarz tez moze czekac na standbayu
    > w domu. Jest telefon i w ramach tego dyzuru musi stawic sie jak
    > najszybciej w szpitalu gdy jest taka potrzeba.

    Zazwyczaj jednak jest na miejscu w szpitalu.

    I zakladam, ze mu za to placa, a nie "roboty nie bylo, za spanie w
    pracy nic sie nie nalezy" :-)

    Dyzur dyzurowi nierowny :-)

> [...]
    > zalezy od podpisanej umowy. Moze dostawac pieniadze za dyzur jako taki,
    > tylko wykonanana prace w czasie tego dyzuru lub cokolwiek innego zawra w

    Obawiam sie tylko ze nasz KP powstawal w czasach, gdy "dyzur zdalny"
    byl malo znany.

    J.

  • 40. Data: 2016-06-12 15:42:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.06.2016 15:33, J.F. wrote:

    > Zazwyczaj jednak jest na miejscu w szpitalu.

    Zgadza sie, jednak wielu lekarzy bioracych udzial w transplantologii
    bierze dyzury pod telefonem.