-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Taka ciekawostka - e-autostrada w Niemczech
Date: Sun, 3 Sep 2017 02:38:41 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <oofiuq$v4u$1@node1.news.atman.pl>
References: <5996c49a$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<5996c49a$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5998526c$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<oncund$qp0$1@mx1.internetia.pl> <oneatj$ukf$1@node2.news.atman.pl>
<ooc6g5$tei$1@mx1.internetia.pl> <ooc9in$6sm$1@node2.news.atman.pl>
<oocg58$1l8$1@mx1.internetia.pl> <oodtes$km0$1@node2.news.atman.pl>
<oof4k5$ifj$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1504399130 31902 46.21.210.209 (3 Sep 2017 00:38:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Sep 2017 00:38:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
In-Reply-To: <oof4k5$ifj$1@mx1.internetia.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170902-0, 2017-09-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2614002
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-09-02 o 22:34, Przyjazny pisze:
>>>>>> z tą różnicą, że trolejbus nie podłączy się do sieci podczas jazdy
>>>>>
>>>>> Dla osób ze słabą pamięcią przypomnę, że jak najbardziej, i to nawet te
>>>>> stare co po Warszawie jeździły, a w nowych to i akumulatory montują.
>>>>
>>>> Chyba trolejbus z tramwajem pomyliłeś. Tramwaj się sam podpinał pod
>>>> przewód zasilający pantografem. Jeden przewód bo za drugi robiło torowisko.
>>>
>>> Trolejbus też, ino podwójnym. Pod warunkiem, że miał dostatecznie dużo
>>> rozpędu żeby wrócić do właściwej pozycji pod linią zasilającą.
>>
>> Trolejbusu z pantografem nie widziałem. I nie spodziewałem się
>> zobaczyć. Sztywny pantograf sprawdza się tylko w pojazdach szynowych
>> które same nie wyjadą spod linii zasilającej. Trolejbus z pałąkami
>> potrafi jechać obok.
>> Rozpęd to nie problem część współczesnych trolejbusów ma akumulatory
>> na pięć minut jazdy.
>>
>> Podasz jakiegoś linka do trolejbusu z pantografem?
>> Nie mogę znaleźć a chętnie obejrzał bym takie cudo.
>
> Ja nie mówiłem że sztywny. Wiki mówi, że to też się nazywa pantograf.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Odbierak_pr%C4%85du#In
ne_odbieraki_pr.C4.85du
I nie miałeś racji.
Jak dobrze poczytasz to co w tym linku piszą to dojdziesz że nazywa się
to trolej lub odbierak. W dziale "inne odbieraki prądu".
Ja żeby nie było wątpliwości użyłem popularnej nazwy "pałąk".
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
Najnowsze wątki
- 2024-10-10 Podnieś rękę!
- 2024-10-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-10 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-10-10 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-09 Próby RCB SMS alarmowy
- 2024-10-09 Bye Bye Aero2
- 2024-10-09 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-09 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-09 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-09 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-09 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-09 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-09 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=