  • Data: 2017-08-24 17:36:12
    Temat: Re: Taka ciekawostka - e-autostrada w Niemczech
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2017 o 10:37, RadoslawF pisze:

    > Na poprzednie pytanie nie odpowiedziałeś a mnie oskarżasz o
    > protekcjonalne traktowanie innych.

    Przecież wyrażnie odpowiedziałem, miałeś wątpliwości to jeszcze raz
    potwierdziłem. Czego konkretnie nie rozumiesz?

    > O ile jam mam podparcie w sprawach sądowych wygranych przez
    > tych co straty ponieśli to wy wyskakujecie z jakimiś wydumanymi
    > przykładami,

    Nie rób pewexu - my tu o ekonomii a nie o procesach odszkodowawczych
    rozmawiamy. Masz zysk, to masz zyska. Strata w myśl księgowości to jest
    dochód na minusie, a nie że mógłbyś zarobić więcej.

    > Chcesz porozmawiać o prawie pracy i o problemie że pracodawca
    > wypłacił o 2k za mało? porozmawiaj z kimś innym.

    Nie bardzo interesują mnie twoje problemy finansowe. Zwracam tylko
    uwagę, że według powszechnej wiedzy (możesz zapytać dowolnego
    księgowego) strata to jest ujemny dochód. Koniec dowodu.

    EOT.

    Shrek