  • Data: 2015-09-09 08:55:20
    Temat: Re: Taka ciekawostka dla kupujacych chinczyki
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Są polskim pośrednikiem. Nikt w Polsce niczego nie produkuje poza
    > ziemniakami. Z grubsza startystycznie rzecz biorąc.
    >
    > Dodatkowo nikomu nie zalezy żeby tlumaczyć wszystko. Wcale nie tak
    > dawno jakiś prawniczy przygłup próbował mnie przekonać że aplikacje w
    > sklepie googla powinny być po Polsku a córka coś tam zainstalowała i
    > gadało po innemu. Ludziom się w głowie przewraca z nadmiaru
    > dziadowskiego patriotyzmu który przesłania ignoracje.

    Są szmatławcami którzy tak na dobrą sprawę olewają potrzeby polskiego
    klienta. Interesuje ich tylko zysk przy jak najmniejszych inwestycjach.
    Szkoda tylko że tu tzw polskie prawo nie ma nic do powiedzenia.

    Ależ zależy, nawet dalekowschodni producenci nie zapominają o potrzebach
    klientów w kraju nad Wisła. No tak - "dziadowski patriotyzm", tacy jak
    ty raczej nigdy nie zrozumieją tego za co Wrzesińskie Dzieci" dostawały
    baty.

    > Poprawnie spolszczyj więc wszelkie pojęcia techniczne. Zacznik od
    > informatyki bo tam najszybciej tworzą się nowe słowa. Zainwestuj też w
    > lewy paszport, bo przy pierwszej probie zarobisz w łeb i trzeba bedzie
    > uciekać przed ludzmi dla których język jest narzędziem pracy. Pamiętam
    > jak w latach 90-tych jakaś banda przygłupów z administracji rozpisała
    > przetarg w którym była informacja o udostępnieniu kodu źródłowego w
    > języku polskim. I nikt się nie śmiał, w końcu jak być patriotą, to na
    > całym froncie.

    Ja nawet nie pretenduję do miana polskiego producenta telefonów, a co
    dopiero mówić o używaniu takiej nazwy.
    Jak się okazuje LG, Samsung, Sony, Huawei, Nokia, Alcatel itd mogą
    całkowicie spolszczać swoje produkty... Prawdę mówiąc to nie znam firmy,
    poza tymi mianującymi się "polskimi" które nie spolszczają całkowicie
    interfejsu w swoich telefonach.